וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לבוקולי: תיאלץ לפרוש גם בגלל סיבה רפואית

7.6.2015 / 11:29

לאחר שקיבל החלטה מקצועית לסיים את ההתקשרות עם הקשר, המועדון שוקל לשנות את נוסח ההודעה לאחר שהתברר שפציעה שעבר מונעת ממנו לחזור. למרות ההצעות, שהר ודסה עדיין ברשימות

one

ללא קשר להחלטה המקצועית שקיבלה לגביו, מכבי חיפה הודיעה לקשר גוסטבו בוקולי שייתכן מאוד לא יוכל להמשיך לשחק כדורגל בעונה הבאה, זאת לאחר שבדיקה שערך העלתה ספק גדול בנוגע לאפשרות שיוכל לחזור לפעילות. הקשר, שמאז חודש פברואר מעריכים במועדון שיודיע בתום העונה על פרישה, ייפגש בימים הקרובים עם נשיא המועדון יעקב שחר כדי לדון בתפקיד שיקבל במועדון, אבל כעת מהות ההודעה על הפרישה הצפויה עשויה להשתנות.

"בוקולי סובל מפציעה שהחזרה ממנה תהיה קשה מאוד. שלחנו אותו לבדיקות מקיפות. אם יתברר שהוא לא יוכל לחזור, אז הסיבה לפרישה תהיה שונה לגמרי", אישר גורם במועדון את הידיעה. ההחלטה לערוך לשחקן בדיקה מקיפה הגיעה לאחר שזה דיווח כי הוא מתקשה לחזור לפעילות, וחשובה גם לעניין הכיסוי הביטוחי. בוקולי סיפר למקורביו בימים האחרונים כי ההחלטה של חיפה נובעת משיקולים רפואיים, אך ברור כי היה נאלץ לפרוש גם בגלל שיקולים מקצועיים. רוני לוי לא בונה על השחקן, ולאחר ההודעה הזאת בוקולי צפוי לכנס מסיבת עיתונאים בשבועות הקרובים כדי להודיע רשמית על סיום דרכו במועדון. על הכוונה של בוקולי להודיע על פרישה בתום העונה פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אם יתברר שהוא לא יוכל לחזור, אז הסיבה לפרישה תהיה שונה לגמרי". גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

בחיפה ממשיכים לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. רוני לוי רוצה לגבש את רוב הסגל שלו עד היציאה למחנה האימונים ב-15 ביולי, במהלכו תפגוש חיפה ארבע יריבות אימון. במועדון עוסקים בימים האחרונים בעיקר באפשרות להחתים שחקנים זרים. הקשר ניקולה דרינצ'יץ', שעל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, ינחת ביממה הקרובה בישראל כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים. ייתכן ולחיפה תהיה אופציה לסיים את החוזה בשלב מוקדם יותר. המונטנגרי ירוויח כ-250 אלף יורו. כזכור, גם החלוץ מרקו שצ'פוביץ' מחוזר, אך עדיין לא ברור האם יסכים לשחק בישראל. לוי מחפש גם בלם. שמו של ססאר ארסו עלה, הוא נמצא ברשימות, אך יגיע רק אם לוי לא ימצא בלם זר אחר. דרקו לאזיץ' מהכוכב האדום בלגרד הוצע. לוי בונה על שחקן עם ניסיון גדול יותר.

בגזרת הישראלים, כפי שפרסמנו בעבר, אלי דסה ובן שהר נמצאים ברשימות, אך סיבה כלכלית דווקא מונעת את החתמתם. הראשון מוערך מאוד אך יקר מדי (בית"ר דורשת ארבעה מיליון שקל) וחיפה תפנה אליו רק אם לא יחתום במכבי תל אביב, שם הוא קרוב לסיכום. השני טרם החליט אם יחזור לישראל, אבל לנוכח העובדה שהפועל באר שבע עומדת לרדת ממנו, עלתה אפשרות שיגיע. שם נוסף שעלה: אופיר קריאף, שבית"ר ירושלים תקבל דמי השבחה עבורו. עסקה כזאת עשויה לצאת לפועל רק אם חיפה תעביר לבית"ר בתמורה את אלון תורג'מן או שחר הירש. חיפה תחדש את האימונים בעוד שבועיים בדיוק, ב-21 ביוני, ועד אז במועדון שואפים להחתים עוד שני שחקנים לפחות. בשלב זה, במועדון לא מעוניינים בטוטו תמוז שצפוי להמשיך ברומניה. מוחמד גדיר מחזיק בהצעות מגנט ולוקרן, ויצטרך להחליט היכן ישחק בהתאם להצעות שיקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully