וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מאמצים להחזיר את דרגאן צ'ראן, פערים עם עאהד עזאם

7.6.2015 / 14:40

טל בנין רוצה את הסרבי ששיחק תחתיו בחיפה ובמכבי נתניה, גם מהראן ראדי מבוקש. שוקרני יקבל הצעה משודרגת, אבל נחוש לעבור לקרית שמונה. פערים עם עזאם שאמור לעשות את הדרך ההפוכה

דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עבר הסבה לעמדת החלוץ מאז שעבר לאזרבייג'אן. צ'ראן/ברני ארדוב

הפועל חיפה תאיץ את המאמצים להחתים את דראגן צ'ראן. טל בנין מאוד רוצה את החלוץ ששיחק תחתיו גם בהפועל חיפה וגם במכבי נתניה בעבר, והוא מקווה שהנחיתה של יואב כץ בישראל תסייע להאיץ את העניינים. צ'ראן שיחק בשנתיים האחרונות בסימורג האזרית (ביחד עם עידן ויצמן), הוסט לעמדת החלוץ והעונה כבש 14 שערים. בחיפה מעריכים שכץ לא יסכים לשלם דמי העברה ומקווים שהסרבי בן ה-27 יוכל להשתחרר מחוזהו בסימורג ולהגיע ללא תמורה.

בהפועל חיפה גם עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת מהראן ראדי ומכבי תל אביב. אם הקשר הוותיק יעזוב, האדומים מהכרמל מתכוונים להגיש לו הצעה גבוהה וחוזה ארוך טווח. גם הפועל תל אביב ומכבי חיפה הוזכרו לאחרונה כמי שמתעניינות בראדי ובכל מקרה בקבוצה מאמינים שהסיכויים לפתות להגיע לקרית חיים, לא גבוהים. יחד עם זאת, גורם במועדון אמר היום ש"עדיין אין משהו קונקרטי בנושא. ברגע שנבין שמבחינתו זה רלוונטי, יהיה ניתן להסתדר כספית".

רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבר קיבל החלטה. שוקרני/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה שדרגה פעם נוספת את ההצעה שלה לרועי שוקרני, בניסיון להשאיר אותו בקבוצה. יחד עם זאת, נראה שהקשר כבר קיבל החלטה לעבור לעירוני קרית שמונה שמעוניינת בו, ושהאדומים-שחורים לא יצליחו לשכנעו אחרת. מי שאמור לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מעסקת חליפין הוא עאהד עזאם, אלא שאחרי שיחות ראשוניות עם נציגיו, מתברר שישנם פערים כספיים בין השחקן לבין חיפה.

שחקן נוסף שמבוקש בחיפה הוא דני עמוס. בין השוער לבין הקבוצה הושגה התקדמות משמעותית ובמועדון מחכים שהבעלים יואב כץ יחזור מחופשה היום (ראשון) ויעבור על התנאים החדשים כדי לאשר אותם. בשלב הזה תישלח לעמוס טיוטת חוזה כדי שייאשר את הפרטים.

גם עומר פרץ ודושאן מאטוביץ' נמצאים על הכוונת של טל בנין והצוות המקצועי. אנס דאבור ועלי חטיב קרובים לסיכום ובקבוצה מקווים שהשניים יחתמו כבר בימים הקרובים. פיראס מוגרבי יתחתן היום ובחיפה מאמינים שבימים הקרובים הוא יחליט סופית אם להגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully