וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מימשה את האופציה על מונונגה, דימוב שוחרר

7.6.2015 / 10:07

במועדון החליטו שהקשר יישאר בעונה הבאה. הבלם הבולגרי, שהיה במתיחות עם ההנהלה, קיבל הודעה שהאופציה לא תמומש. התקדמות משמעותית עם שרצקי בעניין ניצן, הערכה: יסגור בקרוב

one

פתח תקוה הודיעה היום (ראשון) לקשר יואכים מונונגה כי היא החליטה לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. הקשר, שהגיע ממונס הבלגית בתחילת העונה לאחר קריירה לא קצרה בבלגיה. הוא שיחק בין 2008 ל-2011 במכלן הבלגית ומשם עבר לגנצ'לרבירלי הטורקית, לפני שחזר לפני שנתיים לבלגיה, שם שיחק במדי בירחסוט. בצעירותו שיחק במדי הנבחרות הצעירות של בלגיה, אולם מאוחר יותר נרשם דווקא בנבחרת הבוגרת של קונגו.

יואכים מונונגה שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל) מול בן בנימין שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
עוד עונה במושבה. מונונגה/מגד גוזני

כמו כן, המועדון הודיע לבלם הבולגרי דניאל דימוב כי לא ימשיך בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, נוצרה מתיחות עם הבלם בעקבת הרחקתו משלושה משחקים, ומאוחר יותר הוא התעמת גם עם אבי לוזון בעקבות ענייני שכר. במשחק האחרון דימוב לא נכלל בסגל בשל האווירה המתוחה עמו. דויד סולארי ובריאן חרסיסיץ' עזבו, ובמועדון מחפשים עוד בלם במקום איבן הרצג.

אם בן שמעון לא ימצא שחקן כזה עד מחנה האימונים, הרצג ייצא למחנה ובמועדון ישקלו את עתידו. שחקנים אחרים שיעזבו: רועי דיין, דדי בן דיין, משה לוגסי, ליאור ברטקובסקי ותומר אלבז, שמחזיק בחוזה ויושאל. התקדמות נרשמה בגזרת איתמר ניצן. במועדון מאמינים שהשוער יסכם עד השבוע הבא, לאחר שיחה שתיערך בעניין בין אבי לוזון לאיזי שירצקי.

במועדון לא מתכוונים לשדרג את ההצעה לקשר לירוי צעירי. "הם הוא רוצה להגיע, זה בתנאים שלנו", אמרו. שלומי חנוכה מועמד. הקבוצה תצא למחנה אימון ב-17 ביולי. האימונים יפתחו ב-30 ביוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל דימוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לא נשאר. דימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully