וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה גיששה אצל נציגו של עומר פרץ

6.6.2015 / 23:31

בקבוצה מעוניינים בשחקנה של מכבי נתניה ומחכים שיואב כץ יחזור מחופשה פרטית כדי להתחיל להחתים שחקנים. מאטוביץ' קיבל פנייה רשמית. גם עידן ורד על הפרק, אך הסיכויים להביאו נמוכים

עומר פרץ,  מכבי נתניה. קובי אליהו
יעבור לאדום? פרץ/קובי אליהו

הפועל חיפה ממשיכה בניסיונות לבנות את הסגל לעונה הבאה. בקבוצה ממתינים כרגע שהבעלים יואב כץ יחזור למקום מגוריו וושינגטון מחופשה פרטית בה הוא נמצא, כדי להתחיל ולהחתים שחקנים. במועדון מאמינים שממחר (ראשון) יתחילו להחתים שחקנים חדשים לסגל כאשר עלי חטיב ואנס דאבור מאחי נצרת על סף סיכום.

בנוסף, בקבוצה פנו לנציגו של עומר פרץ ממכבי נתניה והתעניינו באפשרות להביאו לקבוצה. כמו כן, בחיפה ינסו לקדם את עניין החתמתם של דני עמוס ופיראס מוגרבי, אותם רוצים מאוד לראות בקבוצה. מוגרבי יתחתן מחר ואחרי החתונה, בחיפה יבהירו לשחקן שהם מבקשים תשובה סופית ממנו.

בנוסף לכך, בקבוצה העלו שמות של ארבעה שחקנים חדשים אותם ינסו להחתים בקיץ. הרציני ביותר מבין אותם שחקנים בשלב זה הוא המגן הזר של בית"ר ירושלים דושאן מאטוביץ', איתו התנהלו כבר שיחות. כמו כן, עידן ורד, שסיים את חוזהו במכבי חיפה, עדיין מבוקש, אך ההערכה שהשחקן יעדיף לחתום בקבוצה אחרת או לצאת לשחק באירופה. בנוסף לוורד ומאטוביץ', בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות להביא את דובב גבאי לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully