וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פערים גדולים בין אלי טביב לגיא לוי

6.6.2015 / 23:05

ההצעה הכספית שהגיש בעלי המועדון לא תואמת את ציפיות המאמן, ניסיון לגשר על הפערים בתחילת השבוע. הצעה משופרת תוגש על חלוץ הפועל באר שבע דובב גבאי. אלישע לוי ייכנס לתמונה?

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעזוב אחרי הצלחה גדולה? גיא לוי/קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמורה להתחיל להתאמן בעוד שבוע, אך לא בטוח שיהיה לה מאמן לאימון הפתיחה. נכון לעכשיו ישנם פערים כספיים גדולים בין גיא לוי לאלי טביב כאשר המאמן מאוכזב מהצעת הקבוצה ומצפה לשדורגה באופן משמעותי. אלי טביב צפוי לשוחח עם המאמן ביום-יומיים הקרובים על מנת לנסות ולגשר על הפערים.

בינתיים, מקורבים הציעו למאמן לנסות ולסכם עם אלישע לוי, שכרגע הוא ללא קבוצה לאחר שסיים את תפקידו בהפועל באר שבע. ההערכה היא כי הרצון של הבעלים יהיה שגיא לוי יישאר אך הדברים יתבררו בימים הקרובים.

מעבר לכך, יגיש טביב הצעה משופרת על דובב גבאי בתחילת השבוע וכמו כן על הקשר נס זמיר, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט. מעבר לכך, בבית"ר יקבלו השבוע החלטה בנוגע לקשר הגנאי דרק מנסה. ליביו אנטל במגעים מתקדמים עם הפועל תל אביב ובמידה ובית"ר לא תגיש הצעה כספית אטרקטיבית הוא יחתום בשורותיה.

לעת עתה, הכיוון של טביב הוא לא למכור את אלי דסה ושלומי אזולאי לפני המשחקים באירופה אך נראה כי שידרוג ההצעה ממכבי תל אביב שעומדת על 4 מיליון ש"ח עשויה לטרוף את הקלפים. תומר לוי מהפועל רמת גן עשוי להתמודד עם תומר ירוחם על עמדת המגן הימני במידה וזה יקרה.

יחד עם זאת, בבית"ר ישנה אכזבה גדולה מהעובדה שכל העסק תקוע ולא שולמו משכורות והמסרים שקיבלו הם עד לאמצע השבוע אלי טביב אמור לחזור לעניינים ולהזיז את ההכנות לעונה הבאה, גם אם יהיה מדובר בקבוצה רזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully