וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: השוער אלקסלסי נפצע, זועבי הוקפץ מאילת

6.6.2015 / 20:57

שוער קרית שמונה הוזעק לוואדוז, כשעומרי גלזר יפתח בשער במשחק הראשון של מוקדמות יורו 2017 מול ליכטנשטיין החלשה (ראשון, 19:00, אין שידור). בנאדו לשחקניו: "אסור להיות שאננים"

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. יותם רונן
הזהיר מפני שאנוות. אריק בנאדו/יותם רונן

הנבחרת הצעירה של ישראל תפתח מחר (ראשון, 19:00, אין שידור) בליכטנשטיין את קמפיין מוקדמות יורו 2017, במה שיהיה גם משחק הבכורה של המאמן החדש אריק בנאדו. ישראל הוגרלה מהדרג השני לבית ד' של המוקדמות, הכולל גם את פורטוגל, יוון, הונגריה, אלבניה וכאמור ליכטנשטיין החלשה, שהחלה את הטורניר עם הפסד ביתי 2:0 לאלבניה ולמעשה מחפשת נקודה היסטורית בגילאים אלה. עד היום קיימה ליכטנשטיין 35 משחקים רשמיים והפסידה בכולם, עם מאזן שערים 137:13.

אליפות אירופה הבאה לנבחרות צעירות תיערך בצ'כיה ותכלול 12 נבחרות במקום שמונה כפי שהיה עד כה. לכן, חוקי המוקדמות השתנו: הפעם תשע הנבחרות שתסיימנה כראש בית תעפלנה אוטומטית ליורו, בעוד ארבע הסגניות הטובות ביותר תמשכנה לפלייאוף ולמאבק על שני המקומות הנוספים.

המאמן אריק בנאדו אמר לשחקנים לקראת המשחק: "מצד אחד אנחנו פייבורטים נגד ליכטנשטיין ורוצים לפתוח עם ניצחון, אבל מנגד אסור שזה יגרום לנו לשאננות. חייבים להיות מרוכזים ולא לעשות טעויות שיעלו לנו ביוקר".

השוער גולן אלקסלסי נפצע אתמול ומתח את רצועות הקרסול, כאשר עומרי גלזר צפוי להחליפו. אלקסלסי ניסה היום להתאמן וערך אימון ריצה, ושחקנים מספרים כי הוא מאוד רוצה לנסות ולפתוח מחר. בעקבות הפציעה הוקפץ היום לליכטנשטיין השוער השלישי מהדי זועבי, ששהה בחופשה באילת.

הרכב משוער: עומרי גלזר, גל דביר, עאיד חבשי, איאד אבו עביד, דודי טויטו, גדי קינדה, עטאא ג'אבר, בן רייכרט, עומרי אלטמן, איסמעיל ריאן, שובל גוזלן.

עומרי גלזר שוער הפועל רעננה. מגד גוזני
יפתח בין הקורות. עומרי גלזר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully