וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תנסה לפתות את טיוס עם שכר משודרג משמעותית

6.6.2015 / 14:05

שחקן מכבי תל אביב, שמרוויח כיום כ-450 אלף דולר לעונה, אמור לקבל בסוף העונה הצעה מירושלים בגובה של כ-700 אלף. המו"מ יחל בסוף השנה. הסיכום שנעשה מול יינסי גייטס הוא לשלוש שנים

one

הפועל ירושלים נמצאת בשלבים המכריעים של העונה ומתכוננת למפגש השני נגד מכבי ראשון לציון, אך כפי שפורסם כאן, ירושלים כבר הגיעה לסיכום עם יינסי גייטס. כעת מתברר כי הסיכום מול השחקן הוא לשלוש שנים (שנתיים ואופציה לעונה נוספת). גורמים המעורים במשא ומתן סיפרו כי גייטס הביע נכונות רבה להצטרף לקבוצה וכי ה"משא ומתן היה מהיר מאוד".

אלכס טיוס מכבי תל אביב. מגד גוזני
יישאר בארץ? אלכס טיוס/מגד גוזני

במקביל, בירושלים רוצים לחזק את מצבת הישראלים, כשעל כוונת ראשי הקבוצה נמצא אלכס טיוס ממכבי תל אביב. בירושלים מדגישים כי אין בכוונתם לפנות אל טיוס עד תום העונה, אולם הוחלט כי בסיום העונה הקבוצה תלך "בכל הכוח", כהגדרתם, בניסיון לצרפו לקבוצה.

בירושלים, שתעלה את התקציב לעונה הבאה, מתכוונים להציע לטיוס כ-50 אחוז יותר משכרו העונה. השחקן מרוויח כיום כ-450 אלף דולר לעונה, ועל כן בירושלים מתכוונים להגיש לו הצעה בגובה כ-700 אלף דולר. יש לציין כי טיוס אינו מרוצה משכרו במכבי תל אביב ומכוון אל הכסף הגדול, כשהצהובים מעידים כי לשחקן ישנן הצעות מספרד ומרוסיה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלכס טיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully