וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין זכתה באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית

5.6.2015 / 19:28

המתעמלת המצטיינת זכתה גם במקצועות הפרטניים וגם בקרב רב: "שמחה מאוד על היכולת שלי, כמובן שאני תמיד רוצה להשתפר כשהמטרה שעומדת עכשיו מול העיניים היא משחקי באקו"

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. GettyImages
כבר חושבת על המשימה הבאה. ריבקין/GettyImages

יומה האחרון של אליפות ישראל בהתעמלות הסתיים עם תחרויות האירובי וההתעמלות האומנותית. מי שבלטה מעל כולן הייתה נטע ריבקין, שהפגינה יכולת מצוינת בכל המכשירים מול קהל של 850 צופים בארנה בירושלים ריבקין זכתה בתחרות הקרב רב כמו גם בכל מדליות הזהב במכשירים. במקום השני זכתה טורי פילנובסקי ובמקום השלישי לינוי אשרם.

ריבקין שניצחה גם בחישוק, בכדור, באלות ובסרט, אמרה בסיום: "אני שמחה מאוד להתחרות מול הקהל הביתי שלנו, היו שלושה ימים מדהימים של אליפות נהדרת. שמחה מאוד על היכולת שלי, כמובן שאני תמיד רוצה להשתפר כשהמטרה שעומדת עכשיו מול העיניים היא משחקי באקו".

יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פינס, שיזם את עליית האליפות לירושלים אמר בסיומה: "אנחנו מסכמים אליפות מדהימה ומרהיבה, 4,000 צופים שהגיעו לראות ענף מוביל ויוצא מן הכלל. הגיעו לכאן מתעמלים מהשורה הראשונה בעולם, והיתה חוויה מדהימה לכולם בכל הענפים. עיריית ירושלים שיתפה פעולה בצורה יוצאת מן הכלל ומגיעות לה את כל המחמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully