וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שבוע ראש העיר יסתיים עם מקסימום תרומה צנועה

5.6.2015 / 13:04

ניר ברקת השקיע אינספור שעות בשבוע האחרון בניסיון למצוא פיתרון לבית"ר אך במקרה הטוב יארגן לאלי טביב תרומה. ייתכן כי היא תהיה מותנית בדרישה שלא יימכרו שחקנים העונה. פערים עם דובב גבאי. פטריק אזה מועמד

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
ממתין לתרומות. אלי טביב/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים ממשיכים בייאוש להמתין לפגישה או שיחה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לאלי טביב בתחילת השבוע הבא. כזכור, ראש העיר ביקש מטביב בפגישה האחרונה ביניהם להשהות את הודעתו בנוגע לעתידו במועדון בשבוע וטביב נענה לבקשתו. במהלך השבוע נתברר כי במהלך השיחה בין השניים דרש ברקת לדעת מה טביב ידרוש על הקבוצה במידה שיעזוב ובסביבת ראש העיר מדברים על סכום של יותר מ-20 מיליון ש"ח, מה שכרגע לא נראה שום רוכש פוטנציאלי שמוכן לשלם. לראש העיר ישנם מספר אנשים שיכולים לקחת את הקבוצה עליהם בתנאי שיקבלו אותה ללא תמורה.

בנוגע לתרומה, גם זה יתברר רק בתחילת השבוע הבא. ההערכה היא כי לראש העיר צפוי לארגן תרומה עבור המועדון בסך של 1.5-2 מיליון ש"ח בשלב ראשון על מנת לתת גב לאלי טביב להישאר בעונה הנוכחית, מתוך תקווה כי במהלך העונה יימצא פיתרון לטווח הארוך.

על פי ההערכות, כל תרומה שתועבר לבית"ר תהיה בתנאי שסגל הקבוצה יישמר ולא תהיה מכירת חיסול של נכסי המועדון. בכל מקרה, גם במידה וטביב יישאר עם תקציב צנוע, אין בכוונתו למכור שחקנים לפני הסיבוב הראשון של הליגה האירופית מתוך תקוה לעבור מספר שלבים.

זאב חיימוביץ', אלי דסה, שלומי אזולאי שחקני בית"ר ירושלים עם פרחים. ברני ארדוב
אי וודאות. דסה ואזולאי/ברני ארדוב

בנוגע לאלי דסה ושלומי אזולאי, בבית"ר אומרים כי בכל מצב נגרם נזק עם השניים. גורם בבית"ר הסביר: "כאן אי וודאות והכל נראה רע והם הולכים לנבחרת עם שחקני מכבי שמספרים להם על התנאים במועדון, אבי נמני לוחץ שם לעיסקה שתשדרג אותם וזה לא עושה טוב. מכל הסיפור הזה הם עוד יישארו בבית"ר עם הראש למטה, לכל דבר יש מחיר ואנחנו משלמים אותו עכשיו".

מי שמועמד להצטרף למועדון הוא החלוץ הניגרי פטריק אזה, מלך השערים בליגה הסרבית. אזה נמצא במגעים גם עם הפועל ב"ש אך היא לא תוכל לצרפו במידה ולא תחתים שוער ישראלי. מעבר לכך, עם דובב גבאי עדיין ישנם פערים של כ-40 אלף דולר לעונה והצדדים צפויים לשוחח שוב בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully