וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר קיבל הצעות רשמיות משלוש קבוצות שונות בליגה הבלגית

האלופה גנט, לוקרן ובוורן, במדיה שיחק בעונת 2012/13, הגישו לשחקן הצעות וההערכה היא כי הוא יבחר באחת משתי האפשרויות הראשונות. במכבי חיפה מחכים להחלטה ולא יעמדו בדרכו

one

בתקציר: הגול האחרון של גדיר בסכנין

רוני לוי אומנם רוצה לראות את מוחמד גדיר חוזר בעונה הקרובה למכבי חיפה, אולם החלוץ, ששיחק בעונה החולפת בבני סכנין וכבש במדיה 16 שערי ליגה, קיבל הצעות רשמיות משלוש קבוצות שונות בבלגיה והוא צפוי לעזוב בחזרה אל הליגה בה שיחק לפני שלוש שנים.

לוואלה ספורט נודע כי אחת מהקבוצות שמעוניינות בגדיר היא האלופה גנט, בה שיחקו בעונה האחרונה שני ישראלים: רמי גרשון וקני סייף. ראשי גנט מצויים בקשרים טובים עם סוכנו של גדיר, דודו דהאן והם אלה שביקשו ממנו להביא להם את החלוץ. קבוצה נוספת שפנתה לגדיר היא בוורן, במדיה הוא רשם בעונת 2012/13 חמש הופעות ואפס שערים.

בבוורן אהבו מאוד את גדיר בקדנציה הקודמת שלו במועדון, אולם פציעה קשה השביתה אותו אז לתקופה ארוכה. כעת, הבלגים רוצים שהוא ישוב לשורותיהם, אולם נראה כי גדיר עצמו מעדיף להגיע לקבוצה גדולה יותר. הקבוצה השלישית שהגישה לגדיר הצעה היא לוקרן, כאשר גדיר יצטרך להחליט לאיזו הצעה להיענות. ההערכה היא כי בסופו של דבר הוא יבחר בלוקרן או גנט. מכבי חיפה צפויה להרוויח סכום לא מבוטל ממכירתו של גדיר ובקבוצה לא יעמדו בדרכו של השחקן אם הוא אכן ירצה לצאת לחו"ל.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
חזרה לבלגיה? גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully