וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרקו שצ'פוביץ' מועמד, ראיוס יגיע לפתיחת האימונים?

5.6.2015 / 8:47

אחיו של סטפן, אקס אשדוד, שהתחיל את העונה במאיורקה, הוצע לקבוצה. הקשר הספרדי עדיין לא מצא קבוצה ומאיים להופיע לאימונים. דרינצ'יץ' ינחת בתחילת השבוע וייפגש עם רוני לוי

one

לאחר שכבר סיכמו עם פרטיזן בלגרד על העברתו של הקשר ניקולה דרינצ'יץ', במכבי חיפה ממשיכים לחפש רכש לעונה הבאה. במועדון הבהירו כי בימים הקרובים יעסקו בהסכם מול שחקן נבחרת מונטנגרו, שינחת לבדיקות בתחילת השבוע ואז יחתום על חוזה לשלוש שנים. בנוסף, ישקלו בחיפה בכובד ראש את החתמת הזרים הבאים.

"הקבוצה לא הגיעה לאירופה ויש לנו הרבה זמן עד המחנה ופתיחת העונה. העונה נהיה חייבים לשדרג את הקבוצה באמצעות הזרים שיגיעו לכאן", אמרו בחיפה.

חיפה תצא למחנה האימונים באוסטריה ב-15 ביולי ותחזור ארצה ב-24 בחודש. במהלך המחנה היא תפגוש ארבע יריבות אימון וגם תקבל החלטות לגבי שחרורים נוספים מהסגל. עד המחנה, יצומצם הסגל באופן משמעותי, באמצעות שחרור שחקנים מושאלים ושחקנים נוספים מהסגל, כמו גוסטבו בוקולי למשל.

מרקו שצ'פוביץ' שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
בדרך לכרמל? שצ'פוביץ'/GettyImages

ההתלבטות העיקרית של המועדון היא באיזו עמדה לצרף את הזרים הנוספים. לוי שקל תחילה לצרף שני קשרים, כולל דרינצ'יץ' וחלוץ, אך כעת נשקלת אפשרות להתחזק בבלם על חשבון אחד מהם. בקבוצה ישנה התלבטות מסוימת לגבי אברהם פאס ואם יגיע בלם בכיר, לוי ישקול בהתאם לסגל שלו האם להשאיר את הספרדי או לשחרר אותו ולהתחזק בזר נוסף בעמדה אחרת.

ברשימות של המועדון נמצא בין היתר החלוץ מרקו שצ'פוביץ' (24), שהוצע בימים האחרונים ללוי. מדובר באחיו של השחקן סטפן שצ'פוביץ', ששיחק בעבר במ.ס. אשדוד וכיום שייך לסלטיק. שצ'פוביץ' הצעיר הוזכר כמועמד לחיפה עוד בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ', אך בזמנו חיפה לא הייתה יכולה להביאו. הוא שייך לאולימפיאקוס ואת העונה החולפת החל במאיורקה (15 הופעות, שישה שערים), אך בפברואר הושאל לטרק גרוז'ני הרוסית, במדיה לא שיחק. בתום העונה הנוכחית הוא יחזור לאולימפיאקוס ואם יגיע לחיפה, זה יהיה כנראה בעסקת השאלה.

המאמן רוני לוי ימשיך לנהל שיחות עם שחקנים בימים הקרובים. בשבוע הבא הוא ייפגש לשיחת היכרות גם עם דרינצ'יץ', שפתר בעיה לא קטנה לאחר ההחלטה לשחרר את מיצ'ל ומוחמד קמארה. קובי מויאל לא יפתח את האימונים וההערכה היא שהוא יחזור לכשירות באחד המחזורים הראשונים של העונה. רובן ראיוס עדיין לא מצא קבוצה ואם לא יעשה זאת בימים הקרובים, הוא יודיע למכבי חיפה שהוא מתייצב לפתיחת האימונים. השחקן מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully