וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם המקורב לעסקה: הפועל ירושלים סגרה את עסקת יינסי גייטס

5.6.2015 / 8:30

הקבוצה מהבירה רק פתחה את חצי גמר הפלייאוף, אולם לוואלה ספורט נודע כי למעשה היא כבר התחזקה לקראת העונה הבאה. דיווח: ארן תלם, מבעלי הקבוצה, יקבל תפקיד בדטרויט פיסטונס

one

הפועל ירושלים אומנם פתחה אתמול (חמישי) את חצי גמר הפלייאוף עם ניצחון 73:81 על מכבי ראשון לציון, שהעלה אותה ל-0:1 בסדרה, אולם בקבוצה מהבירה כבר מתכננים את העונה הבאה. על פי הדיווחים האחרונים, יינסי גייטס, שחקן הפועל תל אביב היה על סף סיכום בקבוצה אולם כעת מסתבר שהעסקה כבר הושלמה.

גורם בכיר, המעורה בפרטי העסקה, אמר היום לוואלה ספורט: "גייטס סיכם את כל תנאיו ולמעשה חתום בהפועל ירושלים". בדומה למה שקרה עם דיון תומפסון לאחרונה, כאשר השחקן חתם אולם בקבוצה לא מיהרו לצאת בהודעה רשמית על כך, נראה כי גם הפעם בירושלים ישהו את ההכרזה על החתמתו של גייטס, במטרה שלא להסיח את הדעת של שחקני הקבוצה ממאבקי הפלייאוף שמגיעים לשיאם.

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות' לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי.

שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. ניב אהרונסון
חיזוק משמעותי לירושלים. גייטס/ניב אהרונסון

בירושלים היו שבעי רצון מהניצחון על ראשון לציון, אולם המאמן דני פרנקו סבור כי ישנם דברים הדורשים שיפור לקראת המשל הסדרה והוא ביקש משחקניו לשמור על דריכות. בקבוצה אמרו: "ראשון היא קבוצה מסוכנת, בטח בבית שלה. הם לא נשברו ונתנו להם לחזור למשחק. אסור לתת להם לעשות את זה. הם יגיעו מאוד אגרסיבים למשחק השני".

דיון תומפסון, שחקן ירושלים, סיכם את המשחק: "לא היה קל. קשה לנצח אותם. במהלך המשחק הם עשו התאמות, אבל השגנו ניצחון חשוב ובצורה לא רעה, בטח אחרי עשרה ימי המנוחה, שאחריהם היה קשה לשוב לשחק משחק רשמי. כולם מודעים בקבוצה ליכולת של אייזיאה סוואן ואיזה סקורר גדול הוא. כשהולך לו, קשה מול ראשון. ידענו שיהיה קשה לעצור אותו והעבודה מולם תהיה יותר קלה אם נצליח להאט את שון דאוסן ואותו".

תומפסון הוסיף: "היו דקות שברחנו לעשר הפרש והיו דקות שנרגענו בהן. אני חושב שזה קשור לזה שנחנו די הרבה זמן, נצטרך לבנות על זה ולהתקדם לעבר המשחק השני". לגבי פציעתו של דווין סמית' ממכבי תל אביב השיב תומפסון: "אני מקווה שדווין יחלים, הוא בחור טוב, אבל אנחנו נתכונן לדברים שלנו. אם נעבוד קשה בכל יום, נגיע לגמר. לא צריך לעניין אותנו מה קורה במכבי".

עוד באותו נושא

חצי הגמר: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 73:81 ועלתה ל-0:1

לכתבה המלאה
דיון תומפסון הפועל ירושלים מול ג'קי קארמייקל מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ינסו לעצור את סוואן טוב יותר בהמשך. תומפסון/ברני ארדוב

ובינתיים, בארה"ב מדווחים שארן תלם, אחד מבעלי הפועל ירושלים, צפוי להתמנות לתפקיד ניהולי בדטרויט פיסטונס מה-NBA. על פי הדיווחים תלם, אחד מסוכני השחקנים המובילים בליגה הטובה בעולם, יעבוד ישירות מול הבעלים טום גורס, אך לא יהיה הסמכות המובילה בקבלת ההחלטות המקצועיות במועדון. תלם, ססוכנות השחקנים שלו מייצגת בין היתר את ראסל ווסטברוק, דריק רוז, מארק גאסול ואנתוני דייויס, עשוי לקבל אחוזים מהבעלות על הקבוצה אך אישור רשמי למהלך הזה עדיין לא ניתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully