וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: סיימון כץ יתמוך בהפועל תל אביב, ויסייע לה לצרף זר

4.6.2015 / 20:27

אחד מחברי הדירקטוריון של קבוצת הכדורגל מצטרף לניהולה של קבוצת הכדוריד מהלאומית. על הכוונת: שחקן זר מרומניה. הקבוצה פנתה לסער פרנקל, היו"ר: "מקווים שהוא יצטרף"

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ניב אהרונסון
קיבל פנייה. סער פרנקל/ניב אהרונסון

איש העסקים סיימון כץ, אחד מחברי הדירקטוריון של הפועל תל אביב בכדורגל, מצטרף לניהולה של קבוצת הכדוריד של הפועל תל אביב, שעלתה הקיץ לליגה הלאומית. כץ, בעלי חברת טעם 88 העוסקת בייבוא ושיווק חומרי גלם ומזון, יהיה חלק ממחלקת הכדוריד המתפתחת של המועדון. בכוונתו של כץ לסייע בצירופו של שחקן זר שישחק בקבוצה כבר בעונה הקרובה כדי לעשות מאמץ להעפיל לליגת העל.

לכץ יש קשרים רבים בליגה הראשונה ברומניה והמחשבה בקבוצה היא לצרף זר מהליגה המקומית. כידוע, בליגה השנייה מותר לשתף זר אחד בלבד, ובקבוצה מקווים שהצטרפותו של כץ תסייע לקבוצה, שפעלה בשנה שעברה על בסיס התנדבותי לבד, לגייס אנשי עסקים נוספים.

בגזרת המאמן, ראשי המועדון פנו למאמן הדאבליסטית הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, שנפרד מהקבוצה, כדי שיבוא לאמן את הקבוצה בליגה השנייה. "המטרה המוצהרת שלנו היא לעלות ליגת העל", סיפר יושב ראש המועדון, אייל גרטמן. "אנחנו מקווים שסער יצטרף אלינו, אבל מאמן בסדר גודל שלו מקבל הרבה הצעות, ולכן הוא יישאר חבר שלנו בין אם יגיע ובין אם לאו כי מדובר באוהד הפועל תל אביב אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully