וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דרגאן צ'ראן ודינו אנדלובו מועמדים להצטרף

4.6.2015 / 12:38

האקס שמשחק בסימורג האזרית או אקס מכבי חיפה ובני יהודה עשויים לחזק את ההתקפה. חיפה עשויה לבקש מקרית שמונה לשאול את עזאם. ערן לוי עשוי להיפגש עם ראשי המועדון בשבוע הבא

דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחזור לקדנציה שנייה? צ'ראן/ברני ארדוב

בהפועל חיפה מעוניינים לחזק את ההתקפה בשחקן זר, כשעל הפרק קיימים שני שחקנים מובילים: דרגאן צ'ראן ששיחק בחיפה בעבר ושיחק במדי מכבי נתניה תחת טל בנין ודינו אנדלובו ששיחק בעבר בבני יהודה ומכבי חיפה. בשלב זה בחיפה מעדיפים את צ'ראן שמככב בשנים האחרונות באזרבייג'אן ומשחק בסימורג, קבוצתו של עידן ויצמן, ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה הזו.

פרט לכך בחיפה עסוקים כמובן בנושא רועי שוקרני. האדומים רוצים להשאיר את הקשר האחורי, אבל כפי שפורסם אתמול (רביעי) בוואלה ספורט, אם השחקן יעבור לעירוני קרית שמונה, ייתכן שזה יקרה במסגרת עסקת חליפין תמורת הכרטיס של דני עמוס או תמורת חזרה של עאהד עזאם לקבוצה. אם עסקת חליפין לא תצא אל הפועל, בחיפה יבקשו לשאול מקרית שמונה את עזאם לעונה אחת.

במקביל, בחיפה ינסו לשכנע את פיראס מוגרבי לחתום, כשבשלב זה חנן ממן שהיה מועמד ירד מהפרק בשל העובדה שיואב כץ חש עדיין פגוע מכך שממן עזב מהפועל תל אביב לבלגיה מבלי שהבעלים של הפועל חיפה קיבל על כך תמורה. ערן לוי עשוי להיפגש בתחילת השבוע הבא עם טל בנין וראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully