וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40: עידן מימון ימשיך לעונה נוספת בהפועל ראשון לציון

4.6.2015 / 11:21

הכוכב הוותיק של הדאבליסטית, ששקל לפרוש או לעבור להפועל תל אביב, סיכם עם ההנהלה שימשיך לעונה ה-24 שלו במועדון. יו"ר הפועל ראשון לציון, דודי פלח: "מבחינתי המספר 9 משמעותי יותר מהמספר 40"

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון (ימין). נמרוד סונדרס
לא הולך לשום מקום. עידן מימון/נמרוד סונדרס

למרות השמועות על האפשרות שהוא יתלה את הנעליים, עידן מימון ימשיך עונה נוספת כשחקנה של הפועל ראשון לציון בגיל 40. השחקן הוותיק והסמל של האדומים, שחגג זכייה בדאבל, סיכם עם הנהלת המועדון שלא לפרוש עם סיום העונה, והוא ימשיך להוביל את הפועל ראשון לציון לעונתו ה-24 במועדון.

יושב ראש הפועל ראשון לציון, דודי פלח, בירך: "אני שמח מאוד על החלטתו של עידן. מבחינתי המספר 9 משמעותי יותר מהמספר 40, ועם היכולות של עידן באימונים ובמשחקים, הגיל לא רלוונטי ולשמחתי נהנה ממנו גם בעונה הבאה".

מימון שנחשב לאחד מגדולי שחקני הכדוריד הישראלים בכל הזמנים, הוא גם שיאן הכיבושים בכל הזמנים. פרט לקריירה קצרה בגרמניה, שם שיחק בקבוצות פולינגן וגופינגן בתחילת שנות האלפיים, מימון שיחק בישראל אך ורק בהפועל ראשון לציון וזכה איתה בכל תואר אפשרי. בסך הכול יש לו 13 אליפויות ו-11 גביעים, כשהוא גם השתתף עימה בליגת האלופות האירופית. בנבחרת מימון הוא שיאן ההופעות ומלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 636 שערים ב-168 הופעות. למרות זאת, לפני חמש שנים הוא הודיע על פרישתו מהמדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully