וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרינצ'יץ' מזכיר את מיטרוביץ', יש לו יתרון במצבים נייחים", צפו בביצועיו

4.6.2015 / 10:19

במכבי חיפה ממתינים לנחיתת הקשר המונטנגרי, שעל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. רוני לוי רוצה עוד קשר וחלוץ זרים. חלוץ לוקומוטיב הוצע. שחר ישוחח עם בוקולי. פאס יישאר?

one

"את ניקולה דרינצ'יץ' רצינו כבר לפני שנה, אבל היה קשה מאוד להביא אותו. העונה רכשנו אותו בפחות מחצי המחיר. כל מה שנותר הוא לסכם את תנאיו לאחר שינחת בארץ". כך אמרו אתמול במכבי חיפה בעקבות הסיכום עם פרטיזן בלגרד לגבי הקשר, שעל האפשרות שיגיע למכבי חיפה פרסמנו לראשונה בשבוע שעבר. סוכנים סרבים הציעו גם את חלוץ לוקומוטיב מוסקבה פטר סקולטיץ', שהיה מועמד גם בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ'.

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. AP
"הוא יודע לבשל ולצאת קדימה וזה יתרון משמעותי עבורנו". ניקולה דרינצ'יץ'/AP

ההחלטה ללכת על דרינצ'יץ' (שכרו: כ-300 אלף יורו לעונה) אינה קשורה, כמובן, רק למחירו. רוני לוי שקיבל חוות דעת חיובית עליו צפה בביצועיו, והחליט לצרפו לאור הניסיון העשיר שלו והעובדה שהוא נמצא בכושר טוב בחודשים האחרונים. "דרינצ'יץ' שחקן חכם, מזכיר מאוד את מיטרוביץ' אבל מחזיק ביתרון מרכזי שאין להרבה שחקנים בעמדה שלו - בעיטות חופשיות וקרנות מדויקות. הוא יודע לבשל ולצאת קדימה וזה יתרון משמעותי עבורנו", אמרו אתמול במועדון. לוי מחפש קשר זר נוסף וחלוץ. כפי שכבר פרסמנו בעבר, בחיפה לא החליטו סופית להשאיר את אברהם פאס, בעיקר בגלל גילו, וכן עדיין לא סוכמו תנאיו בקבוצה. אם פאס יישאר, ללוי יישאר מקום לשני זרים נוספים ולכן ישנה התלבטות האם לצרף בלם נוסף לצדו או להעדיף חלוץ.

גוסטבו בוקולי יוזמן לשיחה במשרדו של נשיא המועדון, יעקב שחר. האחרון יודיע לו שאינו בתכניות ויציע לו תפקיד אחר. הוא צפוי לפרוש בימים הקרובים ממשחק פעיל ואם יישאר את העניין ייערך לכבודו טקס וייתכן שגם משחק פרישה מכובד. למרות הפגישה עם רוני לוי, דקל קינן עשוי לעזוב אם יגיע שחקן הגנה נוסף. במועדון רוצים להשאיר את שון וייסמן, אך אם יגיע חלוץ סביר שיושאל.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully