וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה בודקת טרייד: שוקרני תמורת אחוזים על דני עמוס

3.6.2015 / 18:53

סגנית האלופה נחושה לצרף את הקשר האחורי של הפועל חיפה, ועשויה להעביר את הזכויות על כרטיסו של השוער לשורות האדומים. למרות זאת עדיין לא ברור אם חיפה תסכים לעסקה כזו

one

בעירוני קרית שמונה בודקים אפשרות להעביר לשורות הקבוצה את רועי שוקרני בטרייד שבמסגרתו יועברו הזכויות על השוער דני עמוס להפועל חיפה. כידוע, סגנית האלופה מעוניינת בקשר האחורי של האדומים, שסיים חוזה העונה, אך בחיפה ידרשו דמי השבחה שינועו בין 700 אלף למיליון שקל.

רועי שוקרני הפועל חיפה מול רומאריו פירס מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
ישקול את דרכו בימים הקרובים. רועי שוקרני/יוסי ציפקיס

בקרית שמונה מעוניינים לפתור את נושא התשלום דווקא באמצעות טרייד, ולאחר שהבינו שבחיפה כבר שוחחו עם דני עמוס, ששיחק בשנה שעברה בהפועל תל אביב, הם רוצים לנצל את העובדה שלטענתם הם מחזיקים ב-70 אחוז מהכרטיס של השוער, ולבצע עסקת חליפין מול הפועל חיפה.

בשלב זה עדיין לא ברור אם בחיפה ירצו לקיים עסקה שכזו, כשגם השוער עצמו עשוי לטעון שאם הפועל תל אביב אכן שחררה אותו כפי שהיא טוענת, המשמעות היא שהוא שחקן חופשי ואף קבוצה לא צריכה לשלם עבורו דמי העברה. כידוע, כשעמוס עבר להפועל תל אביב, כחלק מהעסקה קיבלה קרית שמונה 70 אחוז ממכירה עתידית של השוער בארץ. למרות זאת, חשוב להדגיש כי בהפועל תל אביב טוענים כי השחקן משוחרר ולכן יש לכך השלכות על כלל העסקה. בכל מקרה, בחיפה הציעו חוזה משודרג לשוקרני ומעוניינים להשאיר אותו בקבוצה, כשהשחקן צפוי להחליט בימים הקרובים לאן פניו מועדות.

שחקן נוסף שעשוי לבוא בחשבון בעסקת חליפין הוא עאהד עזאם, אם כי בשלב זה שמו לא עלה על הפרק בשיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully