וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה העברתו של ניקולה דרינצ'יץ'

3.6.2015 / 18:35

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הירוקים סגרו את העסקה מול פרטיזן בלגרד, שתקבל תמורת הקשר המונטנגרי כ-300 אלף יורו. דרינצ'יץ' ינחת בארץ בתחילת השבוע הבא וצפוי לחתום לשלוש שנים

one

מכבי חיפה מתקרבת להחתמת זר ראשון. כפי שפורסם כאן, לאחרונה הוצע לירוקים פעם נוספת הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ', והערב (רביעי) נודע לוואלה ספורט כי הירוקים ופרטיזן בלגרד סגרו את העברתו של השחקן תמורת כ-300 אלף יורו. השחקן עדיין לא סגר את תנאיו, אבל ינחת בישראל במהלך השבוע הבא.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של ניקולה דרינצ'יץ'

ניקולה דרינצ'יץ' במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
הפעם יהיה ירוק? ניקולה דרינצ'יץ'/GettyImages

בסרביה מדווחים כי מכבי חיפה כבר הגיעה לסיכום עם פרטיזן בלגרד על רכישת הקשר תמורת 300 אלף יורו, לאחר שלאחרונה החזיק בהצעות גם מהפועל תל אביב ואחת מקזחסטן. על פי אותו דיווח, דרינצ'יץ' הסכים לוותר על חובות עבר של פרטיזן כלפיו ויחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה מהכרמל.

כזכור, דרינצי'ץ' בן ה-30 היה מועמד למכבי חיפה לאורך כל העונה שעברה, כבר סיכם את תנאיו, אך לבסוף לא הגיע. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפרטיזן, אם כי אלופת סרביה מוכנה למכור אותו. העונה כבש שני שערי ליגה ב-23 משחקים במדיה והוסיף עוד שש הופעות בליגה האירופית.

דרינצ'יץ', 30, יליד בלגרד, גדל במחלקת הנוער של פרטיזן, הושאל לטלאופוטיק וחזר לפרטיזן ב-2004, אם כי שיחק רק ארבע פעמים עד 2006. משם הוא יצא למסע נדודים שכלל את ספרטק סובוטיצה, בודוצ'נוסט, גזיאנטפספור הטורקית, אמקר פרם הרוסית, ספרטק מוסקבה, קרסנודאר וב-20 בדצמבר 2013 סגר מעגל כשחזר לפרטיזן וחתם על חוזה לשלוש שנים. בחצי העונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-15 משחקים. ב-2007, אחרי ששיחק בנבחרת הצעירה של סרביה, החליט הקשר לייצג את נבחרת מונטנגרו ורשם במדיה 33 הופעות והבקיע שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully