וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: איציק כהן וכליבאת מועמדים. טרייד בין קוראץ' לאבידור?

דורה לא יודע אם ימשיך במועדון, אך מתכונן לעונה הבאה והוא מעוניין להחתים בלם במקום גוטליב שצפוי לעזוב להפועל תל אביב. בעכו רוצים את חלוץ הפועל חיפה ועוקבים אחר מעמדו בשורותיה

one

למרות שהתקציב עדיין רחוק מלהיות סגור ויש לא מעט בעיות כלכליות במועדון, בהפועל עכו ינסו להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. בשלב הראשון במועדון רוצים לסגור רשמית עם המאמן שלומי דורה ולהתחיל לבנות את סגל השחקנים. דורה אומנם צפוי להמשיך במועדון אך בשלב זה עדיין לא נסגר חוזהו. יתרה מכך, המאמן דורש שדרוג לשכרו ואם לא יקבל אחד כזה הוא עשוי להודיע כי לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. ההערכות כרגע מדברות כי דורה אכן יחתום בעכו, אך עד שזה לא יישב עם הנהלת הקבוצה ויחתום על חוזה חדש, הדבר עוד עשוי לא להתממש.

בינתיים, דורה ממשיך בהכנות לעונה הבאה והתחיל כבר לשוחח עם שחקנים. דורה מעוניין קודם כל להחתים בלם במקומו של אדי גוטליב הצפוי לחתום בהפועל תל אביב. השם המעניין בעכו הוא איציק כהן שעשוי לחזור למועדון בו שיחק שנים.

שלומי דורה מאמן הפועל עכו (שמאל). ברני ארדוב
עדיין אין לו חוזה בעכו, אבל הוא כבר מתכנן את העונה הבאה. דורה/ברני ארדוב

שחקן נוסף אותו רוצים בעכו הוא מוחמד כליבאת. הקשר מבוקש בבני סכנין אך ממתין לשיחה עם מכבי חיפה. כליבאת מחכה לראות כיצד ייחשב בעונה הבאה והאם הוא מגיע לעונה הבאה כשחקן חופשי או בהשאלה מחיפה. בכל מקרה, עוד שחקן שמבוקש בעכו הוא זרקו קוראץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בעכו רוצים את החלוץ ועוקבים אחר מעמדו בהפועל חיפה. אחת האפשרויות העומדות על הפרק היא טרייד עם האדומים מהכרמל כשיובל אבידור יעשה את הדרך חזרה לקרית חיים ואילו קוראץ' יחבור שוב לדורה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעשה את הדרך לקרית חיים? אבידור/אדריאן הרבשטיין

בכלל בקבוצה רוצים לשמר את מרבית השלד הקיים, כשדניאל בורחל שמבוקש על ידי עירוני קרית שמונה ואף קיבל ממנה הצעה, הבהיר לראשי עכו שבכל מקרה הוא מתכוון לחכות להם בתקופה הקרובה כדי שאלו יוכלו להגיע איתו לסיכום.

גם השוער דודו גורש שמועמד להפועל חיפה מעדיף להישאר בעכו ובקבוצה ינסו להשאירו. יאניס פפאדופולוס שזכה לגישושים מהפועל חיפה ממתין אף הוא לעכו ואם היווני לא יישאר שמו של אלכסנדר דוידוב עלה כאופציה להחליפו כמו גם מירקו אורמוש. לעומת האחרים, מי שלא ימשיך להיות מושאל מחיפה הוא עדי קוסטנטינוס והוא צפוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully