וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על מצבה של הפועל נצרת עילית: איש המשק מאיים להצית את עצמו

איציק סולומון

3.6.2015 / 10:32

שלומי אסולין טוען שיגיע ביום חמישי בשעה 12:00 אל בניין העירייה וינקוט בפעולה הקיצונית: "הגיעו מים עד נפש. שחקנים פונים אליי בוכים. משה סלמן זיעזע את המדינה כשהצית את עצמו במחאה החברתית ב-2013, אני אזעזע את המדינה היום. הוא ההשראה שלי"

שחקן הפועל נצרת עילית וויליאם אווסו חוגג שער במשחק אימון נגד מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נצרת עילית נשארה בלאומית, אבל המצב בכי רע/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית אומנם נשארה בליגה הלאומית ברגע האחרון, אחרי שניצחה את עירוני נשר במשחקי המבחן נגד הירידה. אולם על ההישארות מעיבה העובדה שבמשך ארבעה חודשים לא קיבלו אנשי המועדון משכורות. ראשי נצרת עילית מאיימים לפרק את הקבוצה בגלל החובות.

מי שמאיים לנקוט בפעולה קיצונית בשל העניין הוא איש המשק של המועדון, שלומי אסולין. במחאה על אי העברת ההקצבות לקבוצה, איים אסולין להגיע מחר (חמישי) אל מול בניין העירייה ולהצית את עצמו. "הגיעו מים עד נפש", אמר אסולין, "שחקנים פונים אליי בוכים, אין להם כסף לקנות מטרנה לילדים, שחקן שאמור להתחתן לא יכול לשלם על חליפת החתן, שחקן אחר שהוא המפרנס היחיד במשפחה נותר ללא חשמל בבית, בגלל שחברת החשמל ניתקו להם את הזרם, חבל שבעירייה יתעוררו אחרי שיקרה לי משהו קשה. אני כבר מיואש, אין לי מה להפסיד וחבל שהגענו למצב הזה. כנראה שאת העירייה לא מעניינת קבוצת הכדורגל. משה סלמן זיעזע את המדינה כשהצית את עצמו במחאה החברתית ב-2013, אני אזעזע את המדינה היום. הוא ההשראה שלי".

בינתיים, מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אובד עצות: "אני כבר לא יודע מה לעשות ועם מי לדבר. כל פעם צצה בעיה חדשה ואנחנו תקועים בלי כסף. אני לא ישן בלילה, לא יכול להסתכל לשחקנים שלי בפרצוף. יש לי אחריות, משפחות לפרנס ועצוב שהגענו למצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully