וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת אם להשאיר את ריקטס, ומחפשת לו מחליף במקביל

3.6.2015 / 10:22

עד ה-15 ביוני המועדון צריך להודיע לחלוץ, שעבר הסבה למגן, האם האופציה עליו תמומש והוא ימשיך. גם ערן לוי עדיין בא בחשבון, כאשר בין הצדדים הוחלפו טיוטות חוזה, אך עדיין אין סיכום. עלי חטיב מועמד

one

עד ה-15 ביוני הפועל חיפה צריכה להודיע לשחקנה בעונה החולפת טוסיין ריקטס האם הוא ממשיך בקבוצה. ריקטס אכזב מאוד בתור חלוץ, כשההסבה שעשה לו טל בנין למגן הביאה לכך שבסוף העונה של השחקן היה נראה טוב יותר. להפועל חיפה אופציה על ריקטס לעונה הבאה, אך עד אמצע החודש מחויב המועדון להודיע לשחקן האם הוא ממשיך או לא. בשלב זה טרם התקבלה החלטה, אך נראה שבקבוצה מחפשים זרים טובים מהשחקן.

שחקן הפועל חיפה, טוסיין ריקטס. יוסי ציפקיס
מחכה לתשובה מהפועל חיפה בנוגע לעתידו. ריקטס/יוסי ציפקיס

במקביל, בקבוצה עובדים בגזרת הישראלים, כשהמשא ומתן עם פיראס מוגרבי ממשיך ובקבוצה מקווים מאוד להחתימו. כמו כן, בהפועל חיפה רוצים מאוד את דובב גבאי, כפי שפורסם ביום שני בוואלה ספורט, אך בינתיים הסכומים עליהם מדברים בסביבתו של גבאי גבוהים ובמועדון מקווים שיתגמש קצת. אנס דאבור צפוי לחתום בקבוצה גם כן, ובקבוצה רוצים את דני עמוס ומנהלים עמו משא ומתן. גם ערן לוי עדיין בא בחשבון, כאשר בין הצדדים הוחלפו טיוטות חוזה, אך עדיין אין סיכום. גם עלי חטיב, ששיחק בעבר בקבוצה, מועמד.

גם בצוות המקצועי ייתכנו שינויים. מאמן השוערים אבי פרץ עשוי לא להמשיך, בעוד שמאמן הכושר ליאור קפלן צפוי לההישאר בתקפקידו, כמו גם עוזר המאמן מאיר בן מרגי. מי שעשוי לחזור למועדון בתפקיד מקצועי או ניהולי הוא אייל טרטצקי, שעזב בטונים צורמים בפתיחת העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully