וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ובוקולי ייפגשו, הקשר צפוי להודיע על פרישה בימים הקרובים

3.6.2015 / 10:22

הקשר יגיע לשיחה לפני תחילת האימונים, בה יתבשר רשמית כי מעוניינים שימשיך בתפקיד אחר. הקבוצה תצא למחנה האימונים באוסטריה ב-15 ביולי. דיווח: מיקאל פריירה ממאיורקה הוצע

one

מכבי חיפה תצא למחנה האימונים באוסטריה ב-15 ביולי. המחנה יימשך עשרה ימים, במהלכו צפויה הקבוצה לפגוש ארבע יריבות אימון, וב-24 ביולי, בוקר יום שישי, הקבוצה תשוב לישראל. כזכור, רוני לוי החליט להקדים מעט את ההכנות העונה. הירוקים לא ישחקו באירופה, אבל האימונים יפתחו כבר ב-21 ביולי, וממנו ייעדרו רק שחקני הנבחרת אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ', שיצטרפו כעבור שבוע. במהלך השבוע הראשון לוי ינפה מספר מושאלים ויתחיל לגבש את הסגל לקראת הטיסה לאוסטריה.

בעניין אחר: מכבי חיפה החלה בשיחות עם גוסטבו בוקולי בנוגע לעתידו. כפי שפורסם בוואלה ספורט בחודש ינואר, בוקולי צפוי להודיע על פרישה מכדורגל, ויוצע לו תפקיד במועדון. בימים הקרובים תיערך פגישה מסודרת עם הנשיא יעקב שחר, בה יוצע לבוקולי באופן רשמי להכריז על פרישה מכדורגל ולקבל תפקיד במועדון. בוקולי מסרב, לפחות בשלב זה, להודיע על החלטתו לפני הפגישה. במכבי חיפה העריכו שתוך מספר ימים תצא הודעה על ההחלטה של השחקן לפרוש מכדורגל, וייערך לו טקס מכובד. "בוקולי יעדיף להיפרד יפה, מאשר לשחק במועדון פחות גדול ולפרוש שם", אמרו במועדון.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"יעדיף להיפרד יפה". בוקולי/ברני ארדוב

ומה לגבי השחקנים שלא ימשיכו? כפי שפורסם בוואלה ספורט, שמואל שיימן חתם בהפועל תל אביב. שמעון אבוחצירא, שמחזיק בחוזה לשנתיים וקיבל הודעה כי לא ימשיך במועדון, דורש את כל החוזה שלו בקבוצה. שכרו של אבוחצירא בחיפה עומד על 250 אלף דולר נטו לעונה. הפועל תל אביב הוזכרה כאפשרות לקלוט אותו. אוהד לויטה עשוי לחזור למכבי נתניה ואמיר אדרי ינסה לחפש קבוצה באחת משתי הליגות הראשונות. למרות שדקל קינן ואלון תורג'מן נשארים כרגע, לא מן הנמנע שיעזבו בהמשך. רוני לוי לא מתכוון לשחרר אף שחקן עד שיחתמו שחקנים חדשים. מוחמד גדיר ייפגש בשבוע הבא עם נשיא המועדון יעקב שחר ואז הצדדים יחליטו סופית על עתידו. גדיר נוטה לעזוב לאירופה או להפועל באר שבע. הוא יתחיל את האימונים עם מכבי חיפה, אבל אם יוחלט שלא יישאר הוא לא ייצא למחנה.

על פי דיווחים, הקשר הצרפתי מיקאל פריירה (27) הוצע למועדון לפני מספר ימים. קשרה של מאיורקה שיחק בעבר עם דודו אוואט. מדובר בקשר התקפי, שמסוגל לשחק כקיצוני או מאחורי החלוץ. במכבי חיפה טוענים כי בשלב זה אין כל מגעים עם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully