וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי עבדול ג'אבר, בנם של מבקשי מקלט מדארפור, קיבל אזרחות ישראלית

עבדול ג'אבר, רץ למרחקים ארוכים בן 18, ייצג את ישראל בריצת 10,000 מטר באליפות אירופה בשבדיה. רפי פלד: "איגוד האתלטיקה מברך על מתן אזרחות לכל מי שמבקש להיות אזרח ישראלי"

האתלט רמזי עבדול ג'אבר. עמיר חיל, מערכת וואלה! NEWS
יש אזרחות. עבדול ג'אבר/מערכת וואלה! NEWS, עמיר חיל

רמזי עבדול ג'אבר בן ה-18, רץ מצטיין למרחקים בינוניים וארוכים, ובנם של מבקשי מקלט מדארפור, אשר הגיע ארצה יחד עם משפחתו לפני למעלה מ-7 שנים, קיבל היום את תעודת הזהות הישראלית שלו. זאת לאחר שלפני כחודש אישר שר הפנים הקודם, ח"כ גלעד ארדן את בקשתו של הנער להפוך לאזרח ישראלי מן המניין.

כבר בקיץ הקרוב ייצג רמזי את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בשבדיה, בריצת 10,000 מ', לאחר שקבע השנה 31:23.33 דק' והשיג את הקריטריון לתחרות זו.

רפי פלד, יו"ר איגוד האתלטיקה הודה לשר ארדן ואמר: "איגוד האתלטיקה מברך על מתן אזרחות לכל מי שמבקש להיות אזרח מדינת ישראל, ובייחוד לאתלטים מצוינים. בטוחני שהאתלטים האלו יתרמו מיכולתם ואין ספק שבטווח ארוך תרומתם תורגש ותקדם את האתלטיקה הישראלית".

רמזי בן ה-18, בנם של מבקשי מקלט מדארפור, הגיע ארצה עם משפחתו לפני למעלה מ-7 שנים. כיום רמזי הוא אחד מרצי הנוער המובילים בישראל (אלוף ישראל לקדטים ב-1,500 וב-3,000 מ', אלוף ישראל לנוער בריצת כביש ל-5 ק"מ, וסגן אלוף ישראל לנוער בריצת שדה). בשנה שעברה זכה רמזי במדליית הארד באליפות העולם לבתי ספר בריצות שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully