וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין מכבי פתח תקוה לדניאל דימוב, הבלם בדרך החוצה

2.6.2015 / 9:06

לאחר שכבר הוחלט להשאירו, הבלם התעמת עם אבי לוזון ולדברי גורמים במועדון: "עושה טובה שהוא משחק". עוד שישה ישראלים ושלושה זרים יעזבו את הקבוצה. האימונים יפתחו ב-30 ביוני

one

אחרי שהיה נראה שיישאר בעונה הבאה, הבלם הבולגרי של מכבי פתח תקוה, דניאל דימוב, בדרך החוצה מהקבוצה. לפתח תקוה יש אופציה להארכת החוזה של הבלם בעונה הבאה, והוא הותיר רושם מקצועי טוב העונה, אלא שבמחזורים האחרונים הוא נעדר מספר פעמים בשל שלוש הרחקות, מה שהביא לכעס רב מצדו של הצוות המקצועי. במועדון דיווחו על עימות בין דימוב להנהלת הקבוצה בימים האחרונים, שהגיעה לויכוח מילולי בין השחקן לאבי לוזון. . "רוב הסיכויים שדימוב לא יישאר איתנו, הוא עושה טובה שהוא משחק", אמר גורם במועדון.

כפי שפרסמנו שלשום, דויד סולארי ובריאן חרסיסיץ' שרצה לעזוב ונפצע קיבלו הודעת שחרור. שחקנים נוספים שאמורים לעזוב: דדי בן דיין, תומר אלבז, רועי דיין, משה לוגסי, ליאור ברטקובסקי ואלמוג אוחיון. לגבי יואכים מונונגה, במועדון אמרו אתמול: "יש חשיבה נוספת לגביו. הוא מצוין במחזורים האחרונים. אולי נשאיר אותו".

במועדון היו מרוצים מהניצחון 0:2 על מכבי תל אביב אתמול (שני) בבלומפילד, ובעיקר מהשערים שכבשו גידי קניוק, שמבסס את מעמדו כשחקן חשוב במועדון, ולירן רוטמן הצעיר. "הלוואי ובעונה הבאה נצליח לשחזר את העונה הנוכחית", אמרו אתמול במועדון. "בן שמעון, ייטב לוזון וכמובן עומר גולן הפכו לצוות מנצח. אף אחד לא האמין שנתמודד על כרטיס לאירופה".

הקבוצה תתחיל להתאמן ב-30 ביוני ותצא למחנה באוסטריה באמצע יולי. רן בן שמעון החל לחפש שחקנים בליגות הנמוכות. ספואן זועבי מראשון לציון, מגן קרית גת רן מלכה והקשר קיווין ריינשטיין מהפועל הרצליה על הכוונת. האחרון זומן על ידי בן שמעון לתחילת האימונים. כזכור, גם עידו דוידוב מהפועל עפולה צפוי לחתום.

ביום רביעי תיערך בוררות בין המועדון לבין החלוץ קוסטדין אזורוב. השחקן דורש את החוזה שלו עד תום העונה. פתח תקוה טוענת כי השחקן לא זכאי לפיצוי מכורח העובדה שהוא דחה כל הצעה שהגיעה בחודש ינואר, ולכן נשאר בלי קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully