וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה: "אמרו לי שבכר לא רצה אותי. פערים כספיים? זה שקר"

2.6.2015 / 8:17

רגע לפני שהוא אורז את המזוודות, שוער הפועל באר שבע מציג את הצד שלו לעזיבה. בכר מתלבט אם לוותר על שוער זר כדי לפנות מקום לחלוץ. אראל יעזוב, סוויסה יפתח את האימונים

one

"בהפועל באר שבע טוענים שנפרדנו בגלל פערים כספיים? זה שקר. הם באו ואמרו לי שהמאמן החדש לא רוצה אותי. זאת הסיבה האמיתית. אין שום קשר למגעים שניהלנו. מעולם לא ביקשתי עוד כסף". כך טוען שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה, רגע לפני שיעזוב את ישראל וימריא לחופשה פרטית. אג'ידה פגוע מאוד מהקהל של באר שבע, לפחות מחלקו, זאת בעקבות הקריאות נגדו בגמר גביע המדינה.

"אני מעדיף לא לדבר על הקהל, אין לי מושג למה הם התנהגו ככה. אתה ישראלי ואתה יודע", אמר אג'ידה. "אני יוצא עכשיו לחופשה, ואחר כך כנראה אמצא קבוצה בחו"ל. אני רק יכול לומר שהעזיבה שלי לא קשורה לכסף. זכותו של המועדון לא לבחור בי, אף אחד לא יהרוג מישהו בגלל שאעזוב את המועדון, אבל צריך לומר מהן הסיבות האמיתיות לפני שאני הולך. אני נפרד מבאר שבע ובמיוחד מאלישע לוי, שהוא אדם טוב ומאמן טוב. על ההחלטה של המאמן החדש אני מעדיף לא לדבר".

בינתיים, המאמן ברק בכר מתלבט מאוד לגבי עמדת השוער. בשיחות שערך עם ראשי המועדון ביממה האחרונה בכר הציג את ההתלבטות באמצעות מספר דוגמאות. מצד אחד, המאמן רוצה להתחזק בשלוש עמדות: קשר שמאלי (אנתוני וואקמה סיכם, ממתינים לסיכום עם אשר אלון), שוער (כפי שפרסמנו, דודו גורש ואופיר מרציאנו על הפרק, אופציה נוספת: בכר היה רוצה לראות את גיא חיימוב אם ישוחרר מקרית שמונה, ואם זה יקרה באר שבע תפנה אליו) וחלוץ – כשרק בשניים מהם יוכל להביא זרים. "אם ברק ירצה להביא שוער זר, הוא מבין שיצטרף לוותר על חלוץ או לבטל את עסקת וואקמה. הוא עובד המון שעות ביום וההחלטה לא קלה בכלל", הסביר אתמול גורם במועדון.

המאמן רוצה להחתים מגן שמאלי, כשהעדיפות היא לשחקן שיכול לשחק גם בצד ימין. ליאור לוי הוצע על ידי דודו דהאן, אבל המאמן מתלבט אם להשאיר את אביתר אילוז ואז לא יחתים מגן שמאלי, אלא ישאיר את דודי טויטו. גליינור פלט ודודו ביטון מועמדים להתקפה. המאמן מחפש גם שחקנים אחרים. "צריך להבין שכל החלטה יכולה להשפיע לו על העונה, על הקריירה", הסבירו במועדון. "בסופו של דבר נמצא את הנוסחה הנכונה. ברגע ששחקן אחד יחתום, הכל ינוע כמו שרשרת".

בכר לוחץ על ברקת להשלים את מינוי שני העוזרים עליהם דיווחנו קודם. הראשון הוא שרון מימר, שיהיה העוזר הבכיר תחתיו. ניסו אביטן עשוי גם הוא להצטרף לצוות. מאמן השוערים שביקש היה מאמן השוערים של הפועל כפר סבא, גיא ויזינגר. אף אחד מהעוזרים אינו סגור, אבל הם קרובים לסיכום. לגבי דרור שמשון, נשקלת האפשרות להביא מאמן כושר נוסף לצדו. דור מלול עשוי לעזוב, כשגם גל אראל צפוי לסיים את דרכו במועדון. בכר מחפש שחקן מתחת לחלוץ, ושוקל את עתידו של תומר סוויסה, שעשוי לחזור מהשאלה. סוויסה יפתח את האימונים ואז תתקבל החלטה לגביו.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לא מעט התלבטויות. בכר/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully