וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב יישא את דגל ישראל במשחקים בבאקו

1.6.2015 / 20:34

המתעמל הבכיר נבחר להוביל בעוד 11 יום את המשלחת שתכלול 142 ספורטאים. מנכ"ל האולימפיק סולידאריטי: "אני לא מודאג מניסיונות ההחרמה כי לנו אין את הבעיות שיש לפיפ"א"

חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי. מגד גוזני
בחרו בשטילוב. יגאל כרמי במהלך מסיבת העיתונאים/מגד גוזני

המתעמל אלכס שטילוב נבחר היום (שני) להיות נושא הדגל של המשלחת הישראלית במשחקים האירופיים בבאקו שייצאו לדרך בעוד 11 יום. הוועד האולימפי הכריז על כך במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה במסגרת היום האולימפי הבינלאומי שיחול מחר. על הבחירה אמר יושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי: "אנחנו חושבים שזו בחירה ראויה. שטילוב השתתף בשתי אולימפיאדות ונבחר פעמיים לספורטאי השנה".

במסגרת כנס בינלאומי שייערך מחר במכללה האקדמית וינגייט יעסקו המשתתפים בשני נושאים: האולימפיזם, הפצת הרעיון האולימפי וערכי הליבה של התנועה האולימפית, וכן המשחקים האירופיים בבאקו. מי שירצה בכנס הוא פירה מירו, מנכ"ל האולימפיק סולידאריטי של הוועד האולימפי הבינלאומי, האחראי על הקשרים הבינלאומיים בתנועה האולימפית.

חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי. מגד גוזני
נכח במסיבת העיתונאים. אלכס גלעדי/מגד גוזני

במסגרת מסיבת העיתונאים אמר מירו על רקע ניסיון ההחרמה של הפלסטינים את ישראל בפיפ"א: "אולימפיזם זה לבנות גשרים ולא לעשות מלחמות. אני לא מודאג כי לנו אין את הבעיות שיש לפיפ"א. בוועד האולימפי הישראלי יודעים שאנחנו באים רק לגשר על הפערים".

באירוע שנערך היום השתתפה גם האלופה האולימפית ממינכן 1972 שזכתה בשתי מדליות זהב, הגרמניה היידי רוזנדהל, שבמסגרת הכנס תרצה בנושא השפעת המשחקים האולימפיים על חייה. "הרבה זמן עבר מאז 1972 כשהופעתי לאחרונה באולימפיאדה. קשה להאמין למה שקרה במינכן עם הטבח שבוצע בישראלים. אמרתי לעצמי שאסור לאפשר לטרור לנצח, וצריך לנצח על המסלול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעל ארד, היידי רוזנדהל ואסתר רוט שחמורוב. GettyImages
יעל ארד, היידי רוזנדהל, אסתר רוט שחמורוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully