וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יינסי גייטס קרוב לסיכום

1.6.2015 / 21:30

שחקן הפנים של הפועל תל אביב, שהצטיין מול הירושלמים בסדרת רבע הגמר, צפוי להצטרף, אך במועדון לא צפויים להכריז על כך בקרוב. האדומים החליטו ללכת "בכל הכוח" על אלכס טיוס

סנטר מכבי חיפה אלכס צ'וברביץ' (ימין) סנטר הפועל תל אביב יינסי גייטס (שמאל). ניב אהרונסון
שוב ילבש לבן-אדום. גייטס/ניב אהרונסון

הפועל ירושלים קרובה לסיכום עם שחקן הפועל תל אביב העונה יינסי גייטס, כך נודע לוואלה ספורט. בין הצדדים התקיים משא ומתן אינטנסיבי כשהשחקן הביע רצון רב להצטרף לקבוצה מהבירה. ירושלים נמצאת בשלבים המכריעים של העונה, כך שלמרות שהצדדים קרובים לסיכום, במועדון מן סתם לא ימהרו להכריז על כך.

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות' לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי.

האדומים אף סימנו את סנטר מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ירושלים, ששקלה לצרף את השחקן במהלך העונה, אמנם לא תפנה אל הסנטר המתאזרח עד תום העונה וכרגע עדיין לא החלו מגעים בין הצדדים, אך במועדון הוחלט ללכת "בכל הכוח", כהגדרתם, בניסיון לצרף את השחקן בעונה הבאה.

גורמים בהפועל ירושלים מספרים כי טיוס עצמו רוחש הערכה רבה לקבוצה, וטוענים כי לפני כמה חודשים הגיע השחקן לארנה, ואנשים שנכחו במגרש העידו כי הוא ניגש לבעלים אורי אלון ואמר: "יש לי הערכה לקבוצה ולארנה. אתה בונה כאן קבוצה גדולה".

יש לציין כי טיוס, שאינו שבע רצון משכרו במכבי תל אביב, מעוניין ככל הנראה במשכורת גבוהה יותר. הצהובים סבורים כי לשחקן יש הצעות גם מספרד ומרוסיה. במכבי תל אביב ינסו להשאירו ויציעו לו שדרוג בשכרו, אך בעקבות המתיחות ששררה בין הצדדים, לא ברור האם הוא יבחר להמשיך בתל אביב.

בירושלים מעוניינים בדגן יבזורי ממכבי חיפה ואף פנו אל השחקן.

אלכס טיוס מכבי תל אביב. מגד גוזני
גם הוא בדרך לבירה? טיוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully