וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הבעלים דורון בן דקון צפוי לעזוב את הקבוצה

1.6.2015 / 15:50

אחרי שהתנדנד ואיים לעזוב מספר פעמים במהלך העונה, בן דקון הפקיד בידי שי אליאס את זכויות הניהול ואת האפשרות למצוא רוכש חדש לקבוצה. אם לא יימצא כזה, למלאבסים יהיה תקציב מינימום בלאומית

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
בקרוב בעלים חדש? המאמן מנחם קורצקי/מגד גוזני

בעלי הפועל פתח תקוה, דורון בן דקון, צפוי לעזוב את הקבוצה. בן דקון הפקיד בידי עורך הדין, שי אליאס, את זכויות הניהול ואת האפשרות למצוא רוכש חדש לקבוצה. אליאס יחפש רוכש, ואם לא ימצא כזה, העמותה תתקיים מהקצבות והכנסות, ולהפועל פתח תקוה יהיה תקציב מינימום בליגה הלאומית בעונה הבאה. פירוק הקבוצה כלל לא עומד על הפרק.

במהלך העונה בן דקון התלבט האם להישאר במועדון או האם לעזוב, ואף ספג איומים מהאוהדים. הבעלים טען כי משפחתו לוחצת עליו לעזוב, וכעת נראה כי הוא קיבל החלטה.

כזכור, הפועל פתח תקוה ירדה בסיום העונה החולפת לליגה הלאומית, אחרי שסיימה את העונה החולפת במקום האחרון בטבלה. עתידו של המאמן מנחם קורצקי, שכבר סיכם את תנאיו לעונה הבאה, לא ברור כרגע והוא עשוי ללכת בעקבות הבעלים.

דורון בן דקון.
"לא יצרתי אף חוב חדש". דורון בן דקון

בן דקון פרסם פוסט בפייסבוק

"אוהדים יקרים,

אני רוצה לפתוח בכך שהיתה לי כוונה להודיע לכם על השיקולים שלי בנוגע להמשך דרכי ולספר לכם מה אני עובר ומה מצב הקבוצה. לצערי הרב ולא לטובת המועדון יש אנשים שאתמול שמעו ממני חצי משפט ומהר מאוד רצו לתקשורת שהציפה אותי בטלפונים והודעות, כך שלא נותרה לי ברירה אלא להגיב. כמו שכבר אמרתי, רואה החשבון של המועדון עובד על הדוחות וברגע שהוא יסיים הם יפורסמו בגלוי ולפי החוק לכל החפץ בכך ולפי אמות מידה של כלל קבוצות הספורט בארץ - מיועד לכל המפרסמים למיניהם שלאחרונה הפכו לרואי חשבון בעצמם.

לידיעת אותם המפרסמים ולידיעתכם - לא יצרתי אף חוב חדש בתקופתי אלא בדיוק להיפך, מאז שקיבלתי את הקבוצה לידיי קיזזנו חובות עבר ואיזנו את המועדון תפעולית. בעניין הרוכשים השונים וקבוצות הרכישה שעלו על הפרק באמת ואלו שהם בגדר אגדה, אני רוצה להסביר שהייתי מאוד פייר כלפיהם בכך שפרטתי להם את החובות הבאים:

1. יתרת צ'קים של המועדון - 250-350 אלף שקלים (יניב לוזון, ליאור אסולין ועוד).
2. בוררויות מול דין רפאלי, עדן וינשטיין, גיא רוזנצוויג, סרג'יו חוואל וניסן יחזקאל.
3. צ'קים שפזר אבי ללוז בחוץ וכרגע מתנהל משפט בעניין.
4. עיריית פתח תקוה - מדובר בסיפור מורכב מאוד שהחל לפני כמה שנים בחלוקת תבחינים שלא הטיבה עם הקבוצה: תוקצבנו 500,000 לעונה מול הוצאות מגרשים של כ-950,000 מה שהוביל לגרעון של כמיליון שקלים מול העירייה.
מיד עם כניסתי לתפקיד טיפלתי בכך מול העירייה והצלחתי לפרוס את החוב לארבע וחצי שנים, זאת כאשר במקביל קיזזנו חלק נכבד מהחוב - נכון ל-30.5.2015. זאת בנוסף להבטחה שהשגתי להעלות את התבחינים ב-150,000 כל שנה.
לכל מליצי היושר שמפקפקים ביושרי ובאמינותי אני ממליץ לשקול מילות סרק היות וחיי האישיים, פרטיותי ומשפחתי הם מעל הכל ולא אתן שיהרסו את שמי הטוב ללא סיבה וללא עוול בכפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully