וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אין הרבה אופציות, ברקת יסייע לאלי טביב כדי שיוכל להישאר"

1.6.2015 / 13:58

בסביבת ראש העיר מסבירים כי גם משקיעים שמתעניינים בבית"ר לא מוכנים לשלם לטביב את השקעתו בסך של כ-20 מיליון שקל: "בקרוב הכל יתבהר". הפועל חיפה נכנסה למירוץ אחרי דובב גבאי

one

בבית"ר ירושלים מנסים להבין מה משמעות הדחייה בשבוע בהחלטה של אלי טביב והאם הבעלים צפוי להישאר. בסביבתו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הסבירו אתמול (שני) כי השורה התחתונה די פשוטה - או שיצליחו לגייס עבור טביב סכום כספי שישאיר אותו במועדון או שינסו לצרף לו שותף.

בנוגע לשמועות על רוכש רציני שמוכן לקחת את כל ההתחייבות עליו אמרו בסביבתו של ראש העיר: "הלוואי והיה אחד כזה וכל הלחץ הזה היה יורד מראש העיר. במצבה של בית"ר אנשים לא ממהרים לגעת בה וצריך לראות איך מוצאים פיתרון לכך שטביב יישאר בשלב הזה. אין הרבה אופציות, ברקת יסייע לטביב. בימים הקרובים הכל יתבהר, אפילו לפני הדדליין של השבוע שהוא נתן לו".

ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישלבו כוחות? טביב וברקת/קובי אליהו

בינתיים, בבית"ר חוששים שההכנות שתקועות לעונה הבאה ייפגעו בהכנות לאירופה. אלי טביב אמור להגיש השבוע הצעה כספית רשמית לדובב גבאי כדי לנסות להחתימו בקבוצה. המאמן גיא לוי מאוד רוצה לראות את גבאי בקבוצה, אך לא ברור אם טביב אכן יעשה מהלכים לפני שייפתר הפלונטר בנוגע לעתידו. יחד עם זאת, ביממה האחרונה מתברר כי מי שנכנסה חזק לתמונה בנוגע לחלוץ היא הפועל חיפה שמעוניינת בו מאוד. ייתכן מאוד כי גבאי לא ירצה לחכות לבית"ר ויסגור בהפועל חיפה או הפועל תל אביב עד סוף השבוע.

גבאי סיים את העונה עם עשרה שערים וחוזהו בהפועל באר שבע הסתיים אחרי חמש עונות בהן שיחק במועדון ,אליו עבר ממכבי פתח תקווה. גבאי הוא החלוץ המועדף על גיא לוי והמאמן מאוד לא היה רוצה לפספס אותו.

מרבית שחקני בית"ר יוצאים לחופשות קצרות לפני החזרה לאימונים. אלי דסה ושלומי אזולאי שוהים עם הנבחרת בהכנות למשחק מול בוסניה ואילו אבישי כהן נמצא עם הנבחרת הצעירה. ליביו אנטל העביר אמש מסרים לבית"ר כי הוא יוכל להשיג שחרור מגאנצ'לבירג'י הטורקית והוא ממתין להצעה כספית מבית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע, דובב גבאי. קובי אליהו
הרבה מחזרות. דובב גבאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully