וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בקבוצה החליטו להיפרד ממיצ'ל, שיקבל הודעה בימים הקרובים

1.6.2015 / 16:02

הקשר האחורי, שבמועדון התלבטו לגביו, יעזוב יחד עם קמארה. הירוקים יחפשו שני קשרים אחוריים במקומם. משומר יישאר, גדיר נפגש עם רוני לוי. רונן גבאי מונה לעוזר מאמן, איתי מרדכי מאמן קבוצת הנוער

one

למרות המגעים שמתנהלים מאחורי הקלעים עם בני סכנין לגבי הבלם אברהם פאס, מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עדיין מתלבט האם להשאירו בקבוצה. הנטייה כרגע היא להשאיר את הספרדי, אם כי בשיחות שנערכו לאחרונה בין בכירי המועדון, עלה החשש מפציעות חוזרות שנובעות בין היתר מגילו של השחקן, שיהיה בקיץ בן 36. ככל הידוע, במועדון לא רוצים לסיים את העסקה כעת מתוך חשש שלוי ימצא בלם טוב יותר, אולם בסכנין דורשים לקבל תשובה כבר עכשיו מתוך רצון להיערך מוקדם לעונה הבאה ולכן ייתכן שמכבי חיפה תממש את האופציה ותשאירו בקבוצה בעסקת טרייד.

אברהם פאס מכבי חיפה. ברני ארדוב
הימור? פאס/ברני ארדוב

הבוקר התקבלה החלטה להיפרד סופית ממיצ'ל, שיקבל הודעה בימים הקרובים על סיום דרכו בקבוצה. רובן ראיוס, שנפרד אתמול מאוהדי חיפה, עדיין לא קיבל הודעה רשמית על עזיבה, אך ברור שהקבוצה תודיע לו על כך בימים הקרובים. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, הקשר מדו קמארה קיבל הודעה באמצעות נציגיו כי האופציה לרכישתו לא תמומש, והתבקש לחזור לארצו. כרגע, ולדימיר סטויקוביץ' הוא הזר היחיד שהקבוצה החליטה להשאיר.

במועדון החליטו סופית להשאיר את אייל משומר, והצעה תוגש לו בימים הקרובים. אלעד גבאי, כזכור, צפוי לעזוב את הקבוצה בעקבות העובדה שאוראל דגני יכול לתפקד גם כמגן ימני. גם איאד אבו עביד נמצא ברשימות, אם כי בשלב זה הבעלים יעקב שחר לא מתכוון לשלם את המחיר אותו דורשים הצהובים, כ-2.5 מיליון שקל עבור כל הכרטיס. אם יגיע, אבו עביד ישמש כמגן מחליף ולכן במועדון לא בטוחים שמדובר בהשקעה כלכלית נכונה. אתמול שוחח המגן עם לוי באירוע פרטי. במקביל, בבית"ר טוברוק ממשיכים לנהל מגעים גם עם הפועל תל אביב.

מי שנפגש היום עם רוני לוי הוא החלוץ מוחמד גדיר. המאמן מעוניין לראות את סגן מלך שערי הליגה (16 כיבושים במדי בני סכנין) חוזר לסגל הירוק, אבל גדיר מעוניין להיות שחקן מוביל ונוטה להעדיף לצאת לאירופה או לעבור להפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוני לוי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
טרם קיבל החלטה לגבי המושאלים. לוי/קובי אליהו

במועדון אישרו כי מהראן ראדי הוצע להם, אך לא התקבלה כל החלטה לגביו. המאמן טרם קיבל החלטה לגבי המושאלים, כשעדיין לא ברור האם שחר הירש יישאר. השחקן מוערך מאוד על ידי מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. הפועל באר שבע תפנה אליו במקרה שישוחרר.

מי שישמש כעוזרו של רוני לוי הוא רונן גבאי, שליווה את המאמן גם במכבי נתניה בעונה החולפת. "זו הגשמת חלום להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה, מדובר באתגר ואעשה הכל על מנת לעזור לצוות לקבוצה ולרוני להצליח", אמר גבאי לאתר הרשמי של מכבי חיפה.

איתי מרדכי, שחקן מכבי חיפה לשעבר ומי שאימן את קבוצת הנוער בין השנים 2008-2012, חזר לתפקיד בקבוצת הנוער ויחליף את אברהם אבוקרט שהוביל את הקבוצה לשני דאבלים רצופים. מרדכי אמר: "שמח לחזור הביתה, מכבי חיפה תמיד הייתה בית בשבילי. תודה רבה לראשי המועדון על האמון ואני בטוח שביחד אנו נצליח להצעיד את הקבוצה להישגים".

עדכון ראשון: 11:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully