וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ברונו קוניה חתם בקבוצה לחמש שנים

1.6.2015 / 17:22

החלוץ הברזילאי בן ה-22 הצטרף לקבוצה הצפונית באופן רשמי, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. שרצקי פנה לדמאיו לגבי ראלי, אך בשלב זה יש פערים כספיים בין הצדדים. האופציה על דין מימוני מומשה

one

החלוץ הברזילאי, ברונו קוניה בן ה-22, חתם היום (שני) לחמש שנים בעירוני קרית שמונה. החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה ספורט, עבר היום את הבדיקות הרפואיות וחתם בקבוצה באופן רשמי. קוניה יחזור מחר לברזיל לסידורים אחרונים ויחזור לארץ עם תחילת האימונים בסוף החודש.

בקבוצה ממשיכים לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. במועדון מעוניינים מאוד להגיע למחנות טרום העונה כשבניית הסגל הושלמה. הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי פנה למשה דמאיו וביקש ממנו לרכוש את כרטיסו של עוז ראלי. בשלב זה יש פערים כספיים בין הצדדים אך בקרית שמונה אמרו שאם מנכ"ל בני יהודה יתגמש על הסכום אותו הוא מבקש, ראלי יגיע. בקרית שמונה בונים על ראלי כשחקן קישור ולא כמגן כפי ששיחק לאחרונה. בנוסף דניאל בורחל על סף סיכום בקבוצה. השחקן שמנהל משא ומתן עם קרית שמונה קרוב מאוד לסיכום כאשר פרטים קטנים נותרו.

ברונו קוניה שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) עם המנכ"ל יוסי אדרי. דוברות עירוני איתוראן קרית שמונה, אתר רשמי
רכש חדש. ברונו קוניה עם המנכ"ל יוסי אדרי/אתר רשמי, דוברות עירוני איתוראן קרית שמונה

בנוסף לשחקני רכש חדשים, בקבוצה מנסים להשאיר את השלד הקיים ולאחר שחן דילמוני, עודד אלקיים, ואדריאן רוצ'ט חתמו על חוזים חדשים במועדון, הודיעו גם לבלם דין מימוני שהם מממשים עליו את האופציה לעונה הבאה. מימוני צפוי לסכם עד סוף חודש יוני את תנאיו, אבל בקבוצה הודיעו לו שהוא נשאר והשחקן יהיה חלק מהסגל גם בעונה הבאה.

מי שלא ימשיך הוא הבלם הרביעי גל מאיו, שמיעט לקבל קרדיט העונה. מאיו שהושאל מעירוני ראשון לציון לא ימשיך בקבוצה ובמקומו יעלה לסגל אחמד תאמר מקבוצת הנוער, שרשם הופעת בכורה במשחק בשבת מול מכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע לפני דין מימוני (מימין), חן דילמוני שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ממשיך לקבל קרדיט. מימוני, מימין/ברני ארדוב

בקבוצה ייצאו גם השנה לשתי מחנות אימון, כאשר בסוף חודש יוני יחלו האימונים ולאחר כמה ימים תצא הקבוצה למחנה אימון במלון דן קיסריה. לקראת סוף חודש יולי תצא הקבוצה למחנה אימון במירלו שבהולנד, כאשר בקבוצה יחכו לראות בהגרלת מוקדמות הליגה האירופאית האם המשחק הראשון שלהם שצפוי להתקיים ב-1 באוגוסט יהיה משחק בית או חוץ. אם המשחק יהיה בחוץ, בקרית שמונה יטוסו ליעד ישירות מהולנד ואם זה יהיה משחק בית, המשחק ייערך באצטדיון בנתניה.

חן דילמוני יעבור היום (שני) ניתוח בברכו, אך צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים. חלוץ הרכש ברונו קוניה יעבור היום בדיקות רפואיות ואם הכל יעבור כשורה, יחתום לחמש עונות ויחזור לברזיל עד סוף החודש.

עדכון ראשון: 09:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully