וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שיפרה את הצעתה לפיראס מוגרבי, עדיין קיימים פערים

1.6.2015 / 12:07

קשר בני סכנין קיבל הצעה משופרת מיואב כץ אך קיים פער של 30 אלף דולר בין הצדדים. שריף טירספול מחכה לתשובה מהשחקן, כשגם שטורם גראץ האוסטרית מתעניינת. דני עמוס על הכוונת

one

בווידאו: הפועל חיפה ומכבי נתניה סוגרות את עונת 2014/15 ב-0:0

הפועל חיפה שיפרה את הצעתה לפיראס מוגרבי כדי שזה יחתום בקבוצה, אלא שבשלב זה עדיין קיים פער של כ-30 אלף דולר בין הצדדים, שמונע מהחלוץ להצטרף למועדון. מוגרבי, שדורש סכום גבוה יחסית, יבקש את אותו סכום גם מקבוצתו הנוכחית בני סכנין. ספק אם סכנין תציע לשחקן חוזה כזה ואף ספק אם תציע חוזה כפי שהציעו בהפועל חיפה, המוערך בכ-135 אלף דולר. מוגרבי עצמו מעדיף לצאת ולשחק בחו"ל, כשעל השולחן כבר עומדת הצעה משריף טירספול המולדובית, אלא שבשלב זה לא ברור אם הדברים יתסדרו.

במקביל לוואלה! ספורט נודע ששטורם גראץ מהליגה האוסטרית מתעניינת במוגרבי, והצדדים צפויים להתחיל במגעים כבר בימים הקרובים. גראץ סיימה בצמרת הליגה האוסטרית והיא תשתתף בליגה האירופאית בעונה הבאה. בשלב זה עדיין אין הצעה רשמית על הפרק, אך האוסטרים כבר החלו להביע עניין. אגב, לאחרונה הוצע מוגרבי גם להפועל באר שבע אך בשל ריבוי שחקנים בעמדה שלו בקבוצה הדרומית החליטו לוותר ולא יצרפו את השחקן.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מחוזר בחיפה, מעניינים את האוסטרים. מוגרבי/ברני ארדוב

ראשי הפועל חיפה בודקים אפשרות לערוך את מחנה האימון של הקבוצה בברלין ולא בסרביה כפי שנהגו לעשות בעונות הקודמות. בשבועות האחרונים בודקים בהנהלת המועדון את כל הפרטים הקשורים במתחם האימונים בברלין, והקבוצה עשויה בסופו של דבר לצאת למחנה טרום העונה בגרמניה. אם בסופו של דבר יבין הבעלים יואב כץ שהמחנה בברלין לא עונה על כל הקריטריונים הכספיים והמינהלתיים שהוא מעוניין בהם, המחנה עשוי להתקיים שוב בסרביה.

בינתיים במועדון מנסים להביא לכך שהאיום של המנכ"ל אפרים גבאי, לפיו יעזוב אם טל בנין יישאר, לא יגרום למערכת יחסים שתפגע בהכנות של הקבוצה. אתמול התקיימה פגישת עבודה ראשונה בהשתתפות כל אנשי המועדון הרלוונטיים, וכן בנין וגבאי. בקבוצה מאמינים שתהליך בניית הקבוצה לעונה הבאה יצא לדרך בעתיד הקרוב.

במועדון מקווים לסגור עם שוער ישראלי, כאשר המועמד המוביל הוא דני עמוס. עמוס, שנציגיו כבר קיבלו פנייה, הביע רצון להגיע אך אם זה לא יקרה בחיפה ינסו להחתים את דודו גורש. ז'רקו קוראץ' מחזיק בחוזה לעוד שנתיים אך מבוקש מאוד בהפועל עכו. גם אנס דאבור מאחי נצרת עשוי להצטרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער הפועל תל אביב דני עמוס. ניב אהרונסון
הביע רצון להגיע. עמוס/ניב אהרונסון

עדכון ראשון: 08:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully