וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן ראיוס נפרד ממכבי חיפה? "תודה רבה על הכול, הלב שלי ירוק"

31.5.2015 / 22:07

הקשר הספרדי, שמחכה להודעה סופית לגבי עתידו, הודה לאוהדי הקבוצה בדף הפייסבוק שלו: "מדובר באוהדים הכי טובים שראיתי. זו הייתה אחת העונות הכי מאתגרות בחיים שלי"

one

מכבי חיפה סיימה את העונה אמש (שבת) עם ניצחון מתוק, 1:4 על עירוני קרית שמונה. הירוקים חוו עונה רעה מבחינתם, עונה שהתחילה בצורה מזעזעת, אך השתפרה מעט לקראת סיומה. בסופו של דבר מכבי חיפה לא תשחק באירופה, לאחר שאת העונה סיימה במקום החמישי.

המאמן הטרי, רוני לוי, נפגש עם החלוץ אלון תורג'מן והודיע לו כי הוא ממשיך בעונה הבאה, כשגם עם הבלם דקל קינן התקיימה שיחה על עתידו, וכרגע הוא לא משוחרר מהקבוצה. לוי אף ערך שיחת היכרות עם איתי שכטר, שכבש אתמול את שערו השני במדי מכבי חיפה.

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הקשר הספרדי, רובן ראיוס, שאמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך הוא לא צפוי להישאר בישראל. "שלום ירוקים", כתב ראיוס בחשבון הפייסבוק שלו. "זו הייתה אחת העונות הכי מאתגרות בקריירה שלי. עונה מלאה בעליות ובירידות, אבל דבר אחד בטוח: אוהדי מכבי חיפה הם האוהדים הכי טובים שראיתי בחיים שלי. תודה לכם על התמיכה, על השיר ועל כך שהייתם לצידי בתקופות הקשות. תודה רבה על הכול, הלב שלי ירוק".

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה, מימינו השוער ג'ק לואיס. אדריאן הרבשטיין
"הלב שלי ירוק". רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully