וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: המשא ומתן עם עידו אקסברד צפוי להתחיל בסוף השבוע

31.5.2015 / 14:26

החלוץ שמבוקש בקבוצה מחזיק הצעות מקזחסטן, כשגם הפועל כפר סבא מעוניינת בו. מוחמד אבו יונס צפוי להיפגש השבוע עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לאברהם פאס ולהשאלת שחקנים לעונה הבאה

שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד. קובי אליהו
גם בכפר סבא מעוניינים. עידו אקסברד/קובי אליהו

בני סכנין צפויה להיכנס למשא ומתן רשמי עם חלוץ אחי נצרת עידו אקסברד השבוע. בסכנין רוצים מאוד להחתים את החלוץ, ושיחות ראשוניות כבר התקיימו בין הצדדים, אך עם חזרתו של היו"ר מוחמד אבו יונס לארץ יואץ המשא ומתן. אגב, באקסברד מעוניינת גם הפועל כפר סבא, כאשר ייתכן ואקסברד יפתח במגעים גם עם הקבוצה מהשרון במקביל. כמו כן, שתי קבוצות מהליגה בקזחסטן הביעו עניין בשחקן בסוף השבוע.

כזכור, בחלון ההעברות האחרון כבר סיכם אקסברד את תנאיו בקזחסטן אבל בסופו של דבר בעיות בירוקטריות מנעו את המעבר."יש לנו כמה אופציות טובות ומעניינות בליגת העל, וכן כמה הצעות מקבוצות בחו"ל בכל מה שנוגע לאקסברד", אמר נציגו גלעד קצב. "נבדוק את כל ההצעות ונקבל את ההחלטה הכי טובה בשביל השחקן".

בינתיים מלבד אקסברד בסכנין יחלו לקדם משא ומתן עם שחקנים לקראת סוף השבוע. המאמן אלי כהן נמצא בפולין כדי לבדוק מתחם אימונים בו הקבוצה מעוניינת לערוך את מחנה האימונים שלה וצפוי לחזור מחר. כהן ואבו יונס צפויים להיפגש השבוע ולדון בבקשותיו של המאמן לגבי סגל השחקנים.

כמו כן ייפגש השבוע אבו יונס עם ראשי מכבי חיפה, והמועדונים צפויים לקבל החלטה לגבי מספר שחקנים, בראשם אברהם פאס, כשסכנין רוצה לקבל בהשאלה מהירוקים את מוחמד כליבאת, עאיד חבשי, ערן ביטון, שון וייסמן, דור חוגי, שחר הירש ועלא ג'אפר, כשחלקם עשויים להיכלל בעסקת פאס אם חיפה תחפוץ בה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully