וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד אלקיים: "עמדנו ברוב המטרות שהצבנו לעצמנו העונה"

31.5.2015 / 19:38

למרות התבוסה למכבי חיפה במחזור הסיום, בקרית שמונה מסכמים את העונה בסיפוק. דניאל בורחל במו"מ עם הקבוצה, החלוץ הברזילאי ברונו קוניה נחת היום, מהדי זועבי יישאר כשוער שני

one

ברונו קוניה, חלוצה הברזילאי החדש של עירוני קרית שמונה, צפוי לנחות היום בארץ. קוניה, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, יעבור מחר בדיקות רפואיות, ואם יצלח אותן יחתום על חוזה לחמש שנים.

החתמתו של קוניה בן ה-22 סוגרת את מצבת הזרים של קרית שמונה לעונה הבאה, והוא יצטרף לקאסיו פרננדס ודויד מנגה הממשיכים, הבלם לואיס גוטיירס שחוזר לקדנציה שניה במועדון והחלוץ אוגו אזצ'קו שעולה מהנוער. מינדאוגאס פאנקה, שכבר חתם במכבי פתח תקוה, רוג'רס קולה וטובארנו פינאס לא ימשיכו.

בקרית שמונה לא אהבו את ההפסד למכבי חיפה 4:1 במחזור האחרון של העונה, אך ציינו שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, שלא פגם בהצלחה הגדולה של העונה שהסתיימה עם סגנות. "עמדנו ברוב המטרות שהצבנו לעצמנו", אמר המגן עודד אלקיים, "רוב העונה היינו במקום הראשון, ועם עוד קצת פוש ואמונה היינו יכולים לעשות דברים שלא חלמנו עליהם. אנחנו שמחים עם המקום השני. קרית שמונה הציבה לעצמה יעד להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי ושוב עמדנו בו, זו קבוצה שמכבדים אותה ונרתעים ממנה, ואני מקווה שגם בעונה הבאה נמשיך באותה צורה. להוציא את המשחק האחרון, רשמנו עונה מוצלחת.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"עם עוד קצת פוש ואמונה היינו יכולים לעשות דברים שלא חלמנו עליהם"/ברני ארדוב

"הגעתי לקרית שמונה ומצאתי בית חם", הוסיף אלקיים, שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. "כיף לי להיות כל דקה במועדון, אני משתדל לתת הכול. לא בכל מקום נותנים תנאים כמו במקום הזה. אני מקווה שבשנתיים האלה נהיה לא פחות טובים מהשנתיים האחרונות שהייתי פה".

השוער מהדי זועבי זכה למחמאות גדולות, למרות ארבעת השערים שספג. במועדון מתכוונים להשאיר את זועבי בן ה-19 כשוער שני לעונה הבאה, ולאחריה יצטרך איזי שרצקי להחליט האם לממש את האופציה עליו.

ובינתיים, בקבוצה החלו במשא ומתן רציני עם דניאל בורחל מגינה השמאלי של הפועל עכו בחצי העונה החולפת. שרצקי רצה לראות מאוד את שון גולדברג מגיע לקבוצה אך לאחר שעסקת רועי קהת ירדה מהפרק, הבעלים עשוי להביא דווקא את מגן עכו כדי שזה יהווה תחרות למגן הקבוצה חן דילמוני. כמו כן, ערן אזרד צפוי להיות זה שיהווה תחרות לעודד אלקיים בעמדה הימנית של ההגנה.

עדכון ראשון: 12:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully