וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אפק מונה למנהל הפועל תל אביב וסמנכ"ל הפיתוח העסקי במועדון

אפק יחליף בתפקיד את מורדי דדון שפוטר. בין היתר יוביל שיתופי פעולה מקצועיים ומסחריים. בתפקידו האחרון אפק שימש כסמנכ"ל מועדון ספורט אוניברסיטת תל אביב

אלון אפק מנהל הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מאוניברסיטת תל אביב, להפועל תל אביב. אפק/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה היום על מינוי של אלון אפק לתפקיד מנהל הקבוצה וסמנכ"ל הפיתוח העסקי של המועדון. את תפקיד המנהל מילא בשנים האחרונות מורדי דדון, שלפני כמה ימים זומן לשימוע לפני פיטורים. אפק הוא בוגר תואר ראשון ושני בחינוך גופני ובחינוך בהתמחות במדעי ההתנהגות ודוקטורנט בשלבים מתקדמים בחינוך. בצעירותו הוא שיחק במחלקת הילדים והנוער של מכבי נתניה, אך עם עלייתו לבוגרים פרש מכדורגל בשל פציעה.

בתפקידו האחרון אפק שימש כסמנכ"ל מועדון ספורט אוניברסיטת תל אביב, כשלפני כן שימש במספר תפקידים באס"א ת"א במשך קריירה של 20 שנה. בין מגוון תפקידיו: יו"ר קבוצת כדורגל הנשים, אלופת המדינה בשבע השנים האחרונות. אלון הרצה בעבר בקמפוס שיאים ובמכללת וינגייט ושימש הן כמאמן כדורגל לילדים ומאמן כושר. הוא ישמש כמנהל הקבוצה והאחראי על כל התיאומים בין הצוות המקצועי והשחקנים במתחם האימונים לבין הצוות הניהולי, שמשרדיו עוברים כידוע למשרדים חיצוניים. בנוסף ישמש אפק כמנהל הפיתוח העסקי של הפועל תל אביב ויוביל שיתופי פעולה מקצועיים ומסחריים.

אפק אמר לאתר הרשמי לאחר מינויו: "אני בא מתוך אמונה גדולה במערכת שנבנית פה. אני נרגש ודרוך לקראת השנה הקרובה והמאתגרת, ומאמין שבסבלנות ומקצוענות הצוות המוביל החדש יצעיד את המועדון לכיוונים יפים ומוצלחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully