וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב נפגש עם ברקת: דחה את ההחלטה על עתידו בבית"ר לשבוע הבא

31.5.2015 / 12:47

ראש העיר ביקש מהבעלים להמתין עד שיודיע מה החליט. בסביבתו של טביב אמרו: "ללא סיוע כספי, הוא לא ייקח את הכול עליו". במועדון מעריכים שברקת ידאג לתרומה או לשותף פוטנציאלי

one

בית"ר ירושלים סיימה אתמול (שבת) את העונה עם הפסד 4:0 להפועל באר שבע בחוץ, וכעת כולם ממתינים להודעת הבעלים אלי טביב בנוגע לעתידו. היום נפגש הבעלים עם ראש העיר ניר ברקת ואחריה המועדון הוציא הודעה רשמית: "בעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש הבוקר עם ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת. הפגישה הוגדרה כחיובית וטובה, מר ברקת ביקש מאלי טביב להשהות את החלטתו האם להישאר או לעזוב בעוד שבוע לפחות, מר טביב נענה לבקשת ראש העירייה ובעוד שבוע אמור אלי טביב להודיע באופן סופי על החלטתו".

נראה שראש העיר חשש כי טביב יודיע על עזיבת המועדון ללא סיוע, ובשלב זה ביקש ממנו להשהות את ההחלטה על מנת לנסות למצוא פתרונות כלכליים בכדי לסייע. טביב לא צפוי להזניח את בית"ר במהלך השבוע הקרוב ולפחות בנוגע לדברים הבסיסיים לקראת העונה הבאה הוא ימשיך בהכנות. בשל קוצר הזמן עד למשחקים באירופה הקבוצה לא תצא למחנה אימון. במועדון מעריכים שברקת ידאג לתרומה או לשותף פוטנציאלי.

בסביבתו של טביב אמרו אתמול: "זה לא סוד שאלי אוהב את הכדורגל ורוצה להישאר, אבל הקטע הכלכלי הוא עול גדול. בית"ר היא בור כלכלי עם המון הוצאות ומעט מאוד הכנסות. כדי שהעסק הזה יוכל להצליח יותר ממה שהוא עשה השנה, כולם צריכים להירתם. ההרגשה של טביב בפגישה תשפיע מאוד על הרצון שלו להשקיע. נגמרו המשחקים, ללא סיוע טביב לא ייקח את הכול עליו ובמצב כזה בכל שנה-שנתיים יימכר שחקן משמעותי, למשל אלי דסה או שלומי אזולאי".

אגב דסה ואזולאי, טביב חזר ואמר אתמול שהשניים לא עמדו במרכז השיחה בינו לבין מרטין ביין וג'ורדי קרויף ביום שישי האחרון. במכבי תל אביב הוסיפו והדגישו שרק לאחן שימונה מאמן לעונה הבאה, יוגשו הצעות על שחקנים. ההערכה היא שכל עוד בית"ר ירושלים תשחק באירופה, הבעלים לא ימהר למכור שחקנים.

בעלים בית"ר ירושלים, אלי טביב. טל לוי
במועדון ממתינים בקוצר רוח. טביב/טל לוי

טביב אמנם עושה הכנות לקראת העונה הבאה ומשוחח עם שחקנים וסוכנים, אך בשלב הזה מדובר במהלכים ראשוניים וללא התקדמות משמעותית. אם טביב יישאר ויבנה קבוצה רזה יחסית, כל השמות שנמצאים כעת על הפרק יהפכו ללא רלוונטיים ומרבית השחקנים שיצטרפו יהיו צעירים זולים, ולא כאלו שיכולים להוביל את הקבוצה לצמרת הגבוהה.

אם טביב יחליט לבנות קבוצה חזקה, כבר בימים הקרובים תוגש הצעה כספית לדובב גבאי, אותו המאמן גיא לוי מאוד רוצה לראות בקבוצה. כמו כן יימשכו המשאים ומתנים עם נס זמיר והקשר הגנאי דרק מנסה. בבית"ר משוכנעים שהעניינים מול קלאודמיר ייפתרו והוא יחזור לישראל, אבל בנוגע לססאר ארסו עדיין ישנה התלבטות וייתכן שעד ה-15 ביוני ( מועד האופציה של הקבוצה על השחקן) תישקלנה אופציות אחרות לעמדת הבלם.

מאמן הכושר דרור שמשון צפוי לעזוב להפועל באר שבע. בבית"ר שוחחו עם טביב בימים האחרונים והסבירו לו שזו תוצאה של איבוד סבלנות מצד אנשים במועדון. גם חנן ממן מנהל מגעים עם באר שבע ועם הפועל חיפה ועשוי לעזוב לאחת מהן.

בקבוצה לא לקחו קשה מדי את התבוסה לבאר שבע. מצד אחד אמרו בבית"ר שאסור בשום מצב להפסיד כך, אך מנגד העובדה ששותפו הרבה מאוד צעירים וגיא לוי העלה הרכב משני, גרמה לכך שההתייחסות הייתה בהתאם. בבית"ר היו מרוצים משיתופם של אבישי כהן, בר שלום ואור וקנין, ואמרו שהם אמורים להיות חלק מהקבוצה הבוגרת גם בעונה הבאה ולקבל דקות משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

(עדכון ראשון: 8:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully