וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליינור פלט נפגש עם אלונה ברקת, אלישע לוי: "אני עוזב בראש מורם"

החלוץ ההולנדי נפגש עם בעלי הפועל באר שבע ולמקורביו אמר כי היה שמח לחזור ולשחק בישראל. המאמן לאחר משחקו האחרון בקבוצה: "לא זוכר קבוצת כדורגל עם כאלו אחוזי הצלחה בבית"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע נפרד מאוהדי הקבוצה. קובי אליהו
אומר שלום לאוהדים. אלישע לוי/קובי אליהו

תם עידן בהפועל באר שבע. אחרי שלוש עונות על הקווים בווסרמיל, המאמן אלישע לוי סיים את דרכו בקבוצה, עם 0:4 גדול על בית"ר ירושלים במחזור האחרון של העונה בליגת העל. בסיום המשחק, אוהדי הפועל באר שבע עודדו את אלישע והודו לו על שלוש השנים. בנוסף, האוהדים החליטו לנצל את העובדה שמדובר באחד המשחקים האחרונים הנערכים בווסרמיל, ולקחו כמזכרת כסאות לביתם.

במהלך המחצית השנייה נרשמה תקרית מכוערת, כשאבן נזרקה מחוץ לכתלי האצטדיון לעבר יציע 5 ופגעה בראשו של אוהד הפועל באר שבע שנלקח לטיפול רפואי.

עוד לפני שריקת הפתיחה, חלוץ גו אהד איגלס בעונה החולפת, גליינור פלט, שצפה בניצחון על בית"ר ירושלים, נפגש במהלך היום עם בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת ועם הנשיא אסי רחמים. על פי גורמים במועדון הפגישה הייתה ידידותית ובמהלכה עלתה אפשרות שפלט יחזור לשחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה. השניים הודיעו לפלט כי מבחינתם, אם תהיה להם אפשרות כלכלית ומקצועית (להפועל באר שבע שלושה זרים שימשיכו בעונה הבאה, ובכוונתם להחתים שוער זר וכן את טוני וואקמה), הם יגישו לו הצעה רשמית במטרה שיצטרף לקבוצה. פלט סיפר למקרוביו כי הוא לא פוסל אפשרות לחזור לישראל והיה שמח לחזור לבירת הנגב.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
זכה לעידוד מהאוהדים. אלישע לוי/קובי אליהו

"היה מאוד חשוב לסיום בצורה חיובית", הודה אלישע לוי. "לא הופתעתי מהאווירה אבל היה מאוד מרגש לדעת שמעריכים אותך, שהקהל בא אחרי השבועיים הקשים והודה לי ולקבוצה. הייתה לי הזכות להיות שלוש שנים במקום כזה חשוב ועוצמתי. אני עוזב בראש מורם שהבאתי את המועדון הזה לצמרת, אני לא זוכר קבוצת כדורגל עם כאלו אחוזי הצלחה בבית וזה המקום והזמן לאחל להפועל באר שבע בהצלחה וללכת הלאה".

אלישע הוסיף: "עשינו עונה טובה. אם היינו זוכים בגביע זאת הייתה עונה מדהימה. עמדנו ביעדים שלנו אך עדיין כשמאוד קרובים ישנה תחושה של אכזבה ופיספוס. צריך לדעת להסתכל גם על הדברים הטובים. זה עניין של תהליך, הקבוצה הזאת מתקדמת ואם תמשיך ותעשה את הפעולות הנכונות אז אולי בעונה הבאה יהיה תואר".

המאמן סיכם: "הפועל באר שבע מועדון גדול ועוצמתי. יש בעלים עם שאיפות והרבה מאוד אוהדים ויש כיון מאוד חיובי. לפני שבאתי כולם שאלו לאן אתה הולך, זה בית קברות למאמנים, אל תתקרב לשם. בפועל באתי מהלב ואני הולך מהלב. הקשבתי ללב שלי ואני שמח שלא משנה מה יגידו הקהל פה קיבל אותי מהרגע הראשון כמו שצריך וגם בשנה הראשונה הקשה כיבדו אות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
עם כסאות למזכרת. אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

"העונה הזו ממש לא מסתיימת בטעם חמצמץ", הודה גיא לוי. "עשינו עונה מצויינת ועכשיו המטרה הבאה היא מוקדמות הליגה האירופית. העדפתי לתת מנוחה למספר שחקנים, כי תהיה לנו פגרה קצרה מאוד ואנחנו כבר צריכים להתכונן לאירופה".

גיא לוי הוסיף: "אני עדיין לא יודע מה יהיה. אם טביב לא יהיה אז לא נוכל להסתדר בליגה האירופית ואני בכלל לא יודע מה יהיה בבית"ר ירושלים. אני מדבר איתו כל הזמן, מצד אחד אלי מאוד נהנה ממה שקרה בבית"ר השנה כי זה סיפוק אדיר אך מצד שני הוא צריך לקבל את ההחלטה שלו ועל זה הוא לא מדבר. התחלנו לעבוד על העונה הבאה, יש מחשבות אך לא התקדמנו ולא עשינו שום דבר לפני ההחלטה של אלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully