וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: פרידה מאלישע לוי

שתי הקבוצות יתייצבו למשחק האחרון העונה בהרכבים חסרים (שבת, 18:40, ספורט2). הקבוצה מבירת הנגב תיפרד מהמאמן אחרי שלוש שנים, בבית"ר נמשכים המגעים עם נס זמיר

מחזור 36מחצית30/05/2015
הפועל באר שבע
    0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      מפתחות והכנות

      הפועל באר שבע:

      בהפועל באר שבע נמצאים עמוק בתוך העונה הבאה. ברק בכר החל לעבוד, ואלישע לוי רוצה לסיים את העונה עם ניצחון. במועדון יערכו טקס לכבודו של המאמן לפני המשחק, כשחלק מהאוהדים מסרבים לשתף עמו פעולה. טקס פרידה מאיצטדיון לא ייערך מחר משום שהאצטדיון החדש עדיין אינו מוכן. בין המאמן לברקת יש עדיין מתיחות, למרות שהשניים ממשיכים לדבר כרגיל. מיד לאחר המשחק יודיע המועדון על העברת שיר צדק מקריית שמונה. ברקת תשלם לשירצקי קרוב כ-1.5 מיליון שקל.

      לבאר שבע אין הרבה מה להשיג במשחק הזה, משום שקריית שמונה תפסה את המקום השני והקבוצה שיירש בכר תשחק בשלב השני של המוקדמות. ב-22 ביוני ישתתף המנכ"ל אסי רחמים בהגרלה, וכעבור מספר ימים תמריא הקבוצה לפולין כדי לקיים מחנה אימון. השאיפה של בכר היא לסגור חלק מהותי מהסגל שלו עד היציאה למחנה. "יהיו מספר שינויים בקבוצה, אבל לא מהפכה", הסבירו במועדון.

      מלבד צדק, במועדון ינסו לזרז את הגעת אנתוני וואקמה שמחזיק גם בהצעות מחו"ל. "הכיוון חיובי, חיובי מאוד", אמרו במועדון לגבי החלוץ שהיה אמור לסגור כבר השבוע, אך העניין התעכב בעיקר בשל המגעים עם אשר אלון. אוסטין אג'ידה סיפר לחבריו כי מיד לאחר המשחק ינסה למצוא קבוצה בחו"ל. מחר הוא לא ישחק בטענה לפציעה ומי שיפתח בהרכב הוא רובי לבקוביץ'. אובידיו הובאן השוהה ברומניה מחוץ לסגל.

      במועדון מנסים לאתר את מדליקי האבוקות בגמר, כדי שלא לגרום לבית הדין להחמיר בענישה. "לא מספיק שנשחק באירופה בטדי, גם את העונה נפתח מחוץ לבאר שבע. אסור שדבר כזה יקרה", אמר אחד השחקנים.

      בית"ר ירושלים:

      המאמן גיא לוי יעניק מנוחה ללא מעט שחקנים לקראת המשחק מחר בבאר שבע. בוריס קליימן, אלי דסה, שלומי אזולאי, לידור כהן, קלאודמיר ואולי גם עומר אצילי לא יפתחו בהרכב, ושחקנים אחרים ינסו להוכיח למאמן את ערכם. קלאודמיר צפוי לעזוב את ישראל מחר בצהריים ובבית"ר מקווים כי יחזור לאימוני הקבוצה ב-15 לחודש ולא יחתום במקום אחר.

      מעבר לכך בבית"ר ירושלים כבר עסוקים מאוד בעונה הבאה וממתינים להודעה של הבעלים אלי טביב האם הוא נשאר. בחלק המקצועי, דודי תירם, שהתאמן עם בית"ר בימים האחרונים, צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה ב-15 לחודש. טל איילה הגיע לאימון אחד, אך בעצת סוכניו קיבל החלטה שיגיע אך ורק עם חוזה חתום. עם פתיחת האימונים צפויים להגיע מספר שחקנים נוספים להתרשמות, בין השמות נמצאים תומר לוי מהפועל רמת גן ובן אז'ובל מרמת השרון.

      מעבר לכך, בבית"ר ממשיכים במגעים עם קשר בני יהודה בעונה האחרונה נס זמיר. אלי טביב נמצא בשיחות תכופות על נציגו של השחקן גלעד קצב בנושא ובבית"ר העריכו כי כבר בשבוע הבא יהיו התפתחויות בנושא. לזמיר הייתה עונה מצוינת עם בני יהודה בליגה הלאומית, אך בסופה הוא סירב להאריך חוזה בבני יהודה ומחפש את מקומו בקבוצה בכירה יותר.

      תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      יוכיח את עצמו? ירוחם/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע: רובי לבקוביץ'

      שוער הפועל באר שבע כנראה אוהב להיות שוער שני, אחרת לא ברור למה המהלכים שעשה בשנים האחרונות הובילו אותו לקבוצה שבה היה ברור שלא יוכל לשחק. ההזדמנות הזאת היא נקודת מחשבה לקראת העונה הבאה.

      בית"ר ירושלים: תומר ירוחם

      אלי דסה חווה את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו, מה שגרם ללא מעט דיבורים על כך שהוא יימכר. אם זה יהיה המצב, ירוחם עשוי להיות זה שייכנס לנעליו בעמדת המגן הימני. במשחק נגד באר שבע הוא ינסה להוכיח שיש לו מקום בהרכב של הקבוצה.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 4800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully