וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - קרית שמונה: אבוחצירה רשאי לשחק נגד הירוקים

טואטחה ייעדר, לויטה יפתח לאחר שסטויקוביץ' המריא למולדתו, תורג'מן תורגל בהרכב. אבוחצירה המושאל קיבל אישור ממכבי חיפה לשחק, ותהיה זו הופעתו האחרונה במדי הקבוצה מהצפון (ש', 17:15, ספ' 1)

מחזור 36מחצית30/05/2015
מכבי חיפה
    1:1
      עירוני קרית שמונה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * רועי קהת הבקיע שלושה שערים בשני משחקי החוץ האחרונים של קרית שמונה מול מכבי חיפה.

      * הירוקים לא הפסידו שבעה משחקי בית ברציפות, ובתוכם חמישה ניצחונות.

      שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
      יחמיץ את קרית שמונה. טואטחה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      שיחת היום לפני האימון עסקה בעיקר בדיון שנערך בציריך. אחד השחקנים תיאר את האווירה כשאמר: "כולם כאן היו במתח כי שחקנים מבינים את ההשלכות של מה יקרה אם לא נשחק באירופה. זה ישפיע על העתיד של כל אחד ואחד מאיתנו". מרקו בלבול ייפרד מחיפה בתום המשחק, וחיפה תתחיל באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה. המאמן שוחח עם השחקנים ורוצה לסיים את העונה במקום החמישי, ולא בשישי והאחרון בפלייאוף העליון. "חשוב שננצח מחר כדי לסיים את העונה המרה הזאת עם טעם טוב, לא יותר מזה", אמר אחד השחקנים.

      מבחינת ההרכב, בלבול יערוך מספר שינויים. אוהד לויטה תורגל בהרכב במקום ולדימיר סטויקוביץ' שהמריא למולדתו. אלעד גבאי תורגל רוב האימון בצד ימין, אוראל דגני וקינן כבלמים. טאלב טואטחה לא התאמן ואינו כשיר ולכן שמואל שיימן יפתח בצד שמאל. אביחי ידין יפתח לצד מיצ'ל ואילו בניון, עזרא, עטר ותורג'מן בחוד. ויאם עמאשה ואיתי שכטר, שלא נספר לאחרונה, בחוץ.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      נכנס לשער. לויטה/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      בעירוני קרית שמונה הבטיחו את המקום השני והמשחק עבורם הוא לפרוטקול בלבד, מה שיביא לכך שלא מעט שחקנים יקבלו הזדמנות. שמעון אבוחצירה קיבל אישור ממכבי חיפה לשחק, כך שבסופו של דבר החלוץ שהושאל מחיפה ישחק את משחקו האחרון בקרית שמונה, שכן בקבוצה אין כוונה לנסות ולרכוש את אבוחצירה בעונה הבאה. עאהד עזאם וחן דילמוני לא יוכלו לשחק בשל כרטיסים צהובים כשערן אזרד הצעיר צפוי לקבל את ההזדמנות.

      רועי קהת, שחוגג שבת חתן, לא צפוי לשחק אך השחקן הבהיר שייתכן שבסוף יחליט להגיע למרות החגיגה המשפחתית, ולשחק כדי לרשום היסטוריה אישית קטנה ולרשום עונה מלאה ללא אף משחק שהחמיץ. המשחק יהיה גם משחקו האחרון של שיר צדק בקבוצה, שכן הבלם ישחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע. כמו כן, בני בן זקן יעמוד כמאמן ראשי בפעם האחרונה העונה לאחר שהחליף את בכר לשלושת המחזורים האחרונים, ובעונה הבאה ישמש כעוזר המאמן של סלאח חסארמה. מהדי זועבי יעמוד בשער במקומון של גיא חיימוב.

      רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
      רוצה לרשום עונה מלאה ללא אף משחק שהחמיץ. קהת/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: חן עזרא

      הדיבורים על אירופה חייבים להיפסק כל עוד לעזרא אין הצעה אמיתית על המדף. בעונה הבאה, אם אכן יישאר, הוא מקבל מאמן שבונה עליו כשחקן מפתח, ורוצה להפוך אותו לאחד השחקנים הטובים בכדורגל הישראלי, כפי שעשה בעבר עם ליאור רפאלוב. המטרה של עזרא צריכה להיות בעיקר, איך להפוך את הכישרון הזה לשחקן מוביל באמת בכדורגל הישראלי.

      עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירה

      החלוץ לא ימשיך בעירוני קרית שמונה ורגע לפני שהעונה מסתיימת אבוחצירא ירצה לכבוש עוד שער או שניים כדי לאותת לקבוצות שהוא לא שכח את מלאכת כיבוש השערים ולמצוא לו קבוצה לעונה הבאה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 12300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully