וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מצטרפת למירוץ אחרי דובב גבאי, נמשכים המגעים עם זמיר

29.5.2015 / 21:45

בבירה רוצים לצרף את חלוץ באר שבע והוא צפוי לקבל הצעה כספית בתחילת השבוע הבא. גם אלון תורג'מן בגדר אופציה. אוהדים לוחצים על אלי טביב לצרף את ורד. טביב עושה מאמצים לצרף את שחקן בני יהודה

one

בבית"ר ירושלים מחכים לפגישה בין אלי טביב לניר ברקת ביום ראשון, מתוך הנחה כי לאחריה יודיע הבעלים כי הוא נשאר במועדון. במקביל, במועדון החלו לעבוד על העונה הבאה ואחד השמות החמים לחיזוק ההתקפה הוא דובב גבאי. בבית"ר יודעים כי החלוץ מבוקש גם בהפועל תל אביב וקבוצות נוספות וצפויים להגיש לו הצעה כספית לשתי עונות כבר בשבוע הבא.

חוץ מגבאי, גם אלון תורג'מן ממכבי חיפה הוא בגדר אופציה, אך בניגוד לגבאי, בבית"ר יודעים שמכבי חיפה עשויה להערים קשיים. ללא קשר, בבית"ר ימתינו לליביו אנטל שישיג שיחרור מגאנצ'לרבירג'י הטורקית ולאחר מכן יגישו לו הצעה כספית. מעבר לכך, בית"ר תרצה לצרף חלוץ זר משמעותי.

הקבוצה עוקבת אחר הקשר הגנאי בן ה-20 דרק מנסה, ששיחק בעונה האחרונה באוסטרבה מהליגה הצ'כית. בבית"ר יודעים כי אין יותר מדי זמן לסגירת הקצוות וקבלת ההחלטות לקראת תחילת המשחקים באירופה. יחד עם זאת, נראה כי התקדמות אמיתית בהכנות תיעשה רק לאחר הודעה רשמית וסופית של אלי טביב לפיה הוא נשאר במועדון.

שחקן הפועל באר שבע, דובב גבאי. קובי אליהו
בבית"ר עוקבים. גבאי/קובי אליהו

בימים האחרונים קיבל הבעלים אלי טביב בקשות רבות מאוהדים לצרף את הקשר עידן ורד לקבוצה. הקשר, שהצטרך לבית"ר בגיל נוער ונתן עונה יפה בבוגרים נמכר עקב בעיות כלכלית למכבי חיפה לפני כחמש שנים. כעת ורד שחקן חופשי והאוהדים מפצירים בו לחזור לבית"ר ולא לעבור להפועל תל אביב שמאוד מעוניינת בשורותיו.

דודי תירם, שהתאמן עם בית"ר בימים האחרונים, צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה ב-15 לחודש. טל איילה הגיע לאימון אחד, אך בעצת סוכניו קיבל החלטה שיגיע אך ורק עם חוזה חתום. עם פתיחת האימונים צפויים להגיע מספר שחקנים נוספים להתרשמות, בין השמות נמצאים תומר לוי מהפועל רמת גן ובן אז'ובל מרמת השרון.

המאמן גיא לוי יעניק מנוחה ללא מעט שחקנים לקראת המשחק מחר בבאר שבע. בוריס קליימן, אלי דסה, שלומי אזולאי, לידור כהן, קלאודמיר ואולי גם עומר אצילי יזכו למנוחה. קלאודמיר צפוי לעזוב את ישראל מחר בצהריים כאשר בבית"ר מקוים כי יחזור לאימוני הקבוצה ב-15 לחודש ולא יחתום במקום אחר.

בבית"ר מתלבטים בימים האחרונים האם לממש את האופציה על הבלם ססאר ארסו. על אף ההערכה המקצועית הגדולה לשחקן, בצוות המקצועי לא בטוחים כי לא ניתן להשיג בלם טוב יותר. גורמים בבית"ר ביקרו את ההחלטה ואמרו: "קשה יהיה למצוא מישהו שאפילו דומה לססאר, שנה לפני כן היה כאן טונייס מהליגה הספרדית וכולם ראו איך הוא היה נראה. עד שנופל בלם כמו ססאר אסור לוותר עליו".

מעבר לכך, בבית"ר ממשיכים במגעים עם קשר בני יהודה בעונה האחרונה נס זמיר. אלי טביב נמצא בשיחות תכופות על נציגו של השחקן גלעד קצב בנושא ובבית"ר העירכו כי כבר בשבוע הבא יהיו התפתחויות בנושא. לזמיר הייתה עונה מצויינת עם בני יהודה בליגה הלאומית אך בסופה הוא סירב להאריך חוזה בבני יהודה ומחפש את מקומו בקבוצה בכירה יותר.

עדכון ראושן: 10:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully