וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובידיו הובאן על סף סיכום לעונה נוספת בהפועל באר שבע

29.5.2015 / 8:14

במועדון אישרו כי נציגי הקשר קיבלו הודעה על מימוש האופציה. נמשכים המגעים עם שהר, פערים קטנים בעסקת וואקמה. וגם: האוהדים זועמים על רקע האפשרות לארח בטדי את המשחקים באירופה

one

אוהדי הפועל באר שבע מאוכזבים מאוד מהעובדה שהקבוצה עתידה לארח את משחקיה באירופה באיצטדיון טדי. לפני כשבועיים פרסמנו כי במועדון שוקלים להודיע סופית על אירוח המשחקים בירושלים, זאת מאחר שכמות המנויים תעלה על תכולת איצטדיון המושבה, ואילו איצטדיון טרנר לא יהיה מוכן בזמן לפתיחת המוקדמות. "לא יכול להיות שעונה שניה ברציפות נארח משחק באירופה מחוץ לבאר שבע. בתקופה של משבר ביטחוני אפשר להבין, אבל כשמוכרים לנו מנויים לאיצטדיון החדש ומבטיחים לנו לראות את המשחק הראשון בבית, אנחנו צריכים לנסוע לטדי?", הסביר אוהד ותיק.

בנושא אחר: במועדון הודיעו לאובידיו הובאן על המשך דרכו במועדון. השחקן המריא השבוע למולדתו, אך במועדון טוענים כי נציגו אבי נימני קיבל הודעה שהשחקן ממשיך ובקרוב מאוד הצדדים יפגשו כדי לחתום על הסכם חדש הכולל את מימוש האופציה שהייתה בידי המועדון. "אובידיו הובאן יהיה איתנו גם בעונה הבאה", אמר גורם במועדון.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד עונה באדום? הובאן/ברני ארדוב

שיר צדק אמור להיות מוכרז כשחקן הקבוצה לאחר המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. ברק בכר רוצה מאוד גם את וובה בראון ומוחמד גדיר. לגבי הראשון מדובר בעסקה מורכבת, משום שאיזי שירצקי דורש פיצוי גבוה מאוד. לגבי השני, העדיפות שלו היא לשחק בחו"ל אך אם ישחק בארץ, לפחות כרגע, הוא לא מתכוון לחזור למכבי חיפה.

בינתיים, נמשכים המגעים עם בן שהר, עליהם פורסם בוואלה ספורט לפני כשבועיים. כזכור, טען כי הוא עדיין לא החליט לחזור לישראל. כבר אז אישרו במועדון כי הם מנהלים מגעים עם שהר ואנתוני וואקמה, שהיה אמור לסגור השבוע במועדון אך העסקה מתעכבת בשל פערים עם הפועל רעננה בנוגעים לגובה הפיצוי. לגבי שהר, שסיים את חוזהו בווילם 2. הוא רשם העונה 26 הופעות בהרכב של הקבוצה ההולנדית והוא סגן מלך השערים שלה עם שישה כיבושים וגם ארבעה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully