וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט חתם לשנתיים

28.5.2015 / 11:42

הקשר החליט להיענות להצעה שהוגשה שלו, והוא יישאר במועדון וישמש כקפטן בעונה הבאה. גם עודד אלקיים חתם לשנתיים נוספות. איזי שרצקי עדיין רוצה את שון גולדברג ושחר הירש

one

הקשר אדריאן רוצ'ט חתם היום (חמישי) לשנתיים נוספות בעירוני קרית שמונה. הקשר, שקיבל את ההצעה לפני מספר ימים, החליט להיענות לה וחתם רשמית על חוזה חדש. רוצ'ט, המוערך מאוד על ידי הבעלים איזי שרצקי, צפוי לשמש כקפטן בעונה הבאה לאחר עזיבתו של שיר צדק.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה עם ילדיו. סוכנות ג'יני
לא הולך לשום מקום. אדריאן רוצ'ט/סוכנות ג'יני

גם עודד אלקיים שסיכם על החוזה חתם לשנתיים כמו גם חן דילמוני, שגם הוא חתם לשנתיים נוספות. בנוסף, בקרית שמונה התאכזבו מעט לשמוע על ההחלטה של רועי קהת לעזוב לאירופה שכן שרצקי עוד קיווה שהשחקן יישאר בקרית שמונה אך במועדון העריכו שהסיכויים קלושים מאוד. שרצקי התכוון לדרוש ממכבי תל אביב את שון גולדברג בתמורה לעסקת קהת וממכבי חיפה את שחר הירש, אך למרות שהקשר החליט לצאת לאירופה בקרית שמונה ינסו לצרף את גולדברג וייתכן שגם את הירש, כשבכל מקרה שרצקי לא יסכים להשאלות אלא לרכישה בלבד או השאלה עם אופציית רכישה בסיום תקופת ההשאלה.

בקבוצה ישחקו בהרכב חסר מאוד את המשחק האחרון מול מכבי חיפה שכן קהת יהיה בשבת חתן ולא ישחק, עאהד עזאם וחן דילמוני סוחבים צהובים ומהדי זועבי הצעיר צפוי לפתוח כשוער ראשון במשחק שהוא לפרוטוקול בלבד, כשגם ערן אזרד הצעיר צפוי לפתוח. כפי שפורסם בוואלה ספורט, גם שמעון אבוחצירה לא ימשיך במועדון לא ישחק בשל הסכם ההשאלה מול מכבי חיפה.

לידיעה הראשונית על כך שעודד אלקיים סיכם עקרונית לשנתיים נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully