וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת החליט להצטרף לאוסטריה וינה

28.5.2015 / 11:19

קשר עירוני קרית שמונה העדיף את ההצעה של האוסטרים על פני מכבי חיפה ומכבי תל אביב, וויתר גם על ההתעניינות מצידה של גראסהופרס. קרית שמונה אמורה לקבל תמורתו כ-300 אלף יורו. השוויצרים יגיעו בכל מקרה לעקוב אחרי עאבד ומזרחי

one

צפו בשלושער המושלם של רועי קהת

אחרי לא מעט לבטים, החליט קשרה של עירוני קרית שמונה, רועי קהת, להצטרף לאוסטריה וינה. הקבוצה הגיעה הצעה רשמית כבר לפני למעלה משבוע, ולמרות התעניינות גם מצידה של גראסהופרס השוויצרית, בחר קהת לנסות את מזלו מעבר לים באוסטריה. הקשר אמור להגיע בשעה הקרובה לפגישה עם ראשי עירוני קרית שמונה, ולהודיע להם רשמית על ההחלטה שלו. את השחקן מייצגים גלעד קצב ואדם קידן.

קרית שמונה אמורה לקבל כ-300 אלף יורו עבור המעבר שלו לאוסטריה וינה. המשמעות היא שקהת ויתר על האפשרות לחזור למכבי תל אביב או לשחק במכבי חיפה. בכל מקרה, בסביבתו של השחקן מקווים שאוסטריה וינה תהיה רק תחנה ראשונה בקריירה האירופית שלו. בכל מקרה, נציגי גראסופרס צפויים להגיע בכל מקרה למשחק של קרית שמונה נגד מכבי חיפה, וזאת כדי לצפות באחמד עאבד ואופיר מזרחי.

דור פרץ מכבי תל אביב מול רועי קהת עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יוצא לאירופה. רועי קהת/ברני ארדוב

הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, כבר הודיע שלא ישחרר את השניים, אך ראשי הקבוצה השוויצרית התרשמו מאוד מהם והם מעוניינים לעקוב אחריהם מקרוב, כשאם הם יתרשמו, הם יגישו הצעות רשמיות לשרצקי על השחקנים בתקווה שזה ישנה את החלטתו.

קהת בן ה-23 גדל במכבי תל אביב, אבל לא הצליח להשתלב בה למרות שסיים כמלך השערים בקבוצת הנוער. בפברואר 2011 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במועדון, אבל שנה לאחר מכן הוא הושאל להפועל באר שבע. אחרי שנה הוא שוחרר ממכבי תל אביב וחתם במכבי יבנה בלאומית. אלא שבאמצע השנה שעברה שב קהת לליגת העל וחתם בעירוני קרית שמונה, ומכאן החל בפריצה. בעונה הנוכחית הוא הבקיע 15 שערים בכל המסגרות (12 בליגה) והוסיף שלושה בישולים, כשרק במחזור האחרון הוא הוסיף למאזנו שלושער מושלם נגד הפועל באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • רועי קהת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully