וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אור אוסטוינד חתם לשנתיים

27.5.2015 / 15:14

שחקן הפועל חיפה עבר את הבדיקות הרפואיות והצדדים חתמו על טיוטות החוזה. אוסטוינד צפוי לעבור להתגורר בעיר הצפונית. בקבוצה עדיין ממתינים להחלטה של רועי קהת, אך לא אופטימיים

one

קשרה של הפועל חיפה בשנתיים האחרונות, אור אוסטוינד, חתם היום (רביעי) רשמית על טיוטת החוזה עם עירוני קרית שמונה, וישחק בשנתיים הקרובות במועדון הצפוני. אוסטוינד, שכידוע היה על סף סיכום, עבר בדיקות רפואיות, ולאחר שאלו הסתיימו בהצלחה, חתמו הצדדים על החוזה והפכו את העניין לרשמי. בקרית שמונה מאמינים שאוסטוינד יחזק מאוד את הקבוצה, כשהבעלים איזי שרצקי מחזיק מאוד מהשחקן שצפוי לעבור ולהתגורר בעיר הצפונית.

אור אוסטוינד הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיזוק מעניין. אור אוסטוינד/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקרית שמונה חגגו אתמול בחתונתו של רועי קהת, כשכעת ממתינים במועדון להחלטה של השחקן. בקרית שמונה מעריכים שהסיכויים שקהת יישאר בקרית שמונה קלושים מאוד, אך שרצקי עדיין מקווה שבסופו של דבר קהת יחליט להישאר. עם זאת, גם אם קהת יחליט שלא להישאר בקרית שמונה, בקבוצה מעוניינים לדעת באשר להחלטתו, כשבמקרה של עזיבה לאחת מהקבוצות בארץ, מכבי תל אביב או מכבי חיפה, בקרית שמונה ידרשו שחקנים בנוסף לכסף. במקרה שהוא יעבור לחיפה, שרצקי ינסה להנחית את שחר הירש ובמקרה של מכבי תל אביב שון גולדברג צפוי להיכלל בעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully