וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול שוחרר מהפועל תל אביב

אחרי 14 שנה בקבוצה הבוגרת, אחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. אבוטבול: "חבל שאת ההודעה הייתי צריך לשמוע מהתקשורת"

one

שי אבוטבול נפרד היום (רביעי) מהפועל תל אביב ועשוי לפרוש בקיץ הקרוב מכדורגל בכלל. הקפטן בארבע השנים האחרונות ושחקן הקבוצה הבוגרת ב-14 העונות האחרונות, נפגש היום עם הבעלים המיועד אמיר כבירי והמאמן ססאר מנדיונדו לשיחה בה הוחלט כי הקשר לא ימשיך בעונה הבאה. עדיין לא ברור אם אבוטבול יחליט לשחק בעונה הבאה או יעדיף לפרוש, זאת לאחר שאמר בעבר שאם לא ישחק בהפועל תל אביב, הוא לא ישחק בכלל.

מהפועל נמסר כי בפגישה, שנערכה ברוח טובה, הבהיר המאמן הספרדי לאבוטבול כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה וכי מתוכננים להחתים שחקנים אחרים בעמדת הקשר האחורי.

כבירי הסביר לשחקן כי הנהלת הקבוצה מעריכה אותו על השנים הרבות שנתן עבור הפועל תל אביב וכי גם מבחינת המועדון מדובר בצעד לא קל, שכן אבוטבול הוא שחקן ששיחק בקבוצה כל חייו, אך מדובר בהחלטה מקצועית ולכן הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת בה ישחק בעונה הבאה.

כבירי אמר לאבוטבול כי בכוונת המועדון לסיים לעת עתה את הקשר בצורה יפה ומכובדת וכי לקשר ישמר מקום של כבוד בהיסטוריה של המועדון ולכשיסיים לשחק, דלת המועדון תמיד תשאר פתוחה בפניו גם בתפקיד מקצועי או מנהלתי. כבירי אף הבהיר כי הפועל תדע לכבד את אבוטבול בפרידה ראויה ומכובדת.

אבוטבול כתב בדף הפייסבוק שלו פוסט ארוך: "שלום לכולם, המון זמן לא הייתי כאן מסיבות כאלו ואחרות ולאחר שמועות רבות שרצו בתקשורת לגבי עתידי בקבוצה אני רוצה למסור את הודעתי. קצת קשה לי לדבר על עצמי אבל אני מרגיש צורך לעשות זאת לאור ההתפתחויות האחרונות. הפועל תל אביב מאז ומעולם הייתה משפחתי השנייה, אחרי אשתי וילדיי. התחלתי לשחק בקבוצה מגיל ילדים ועליתי לנערים ולנוער, ובכל הנבחרות.

"בשנת 2001 הגשמתי חלום כששיחקתי לראשונה בקבוצה הבוגרת. מאז אני מקבל עשרות פניות מקבוצות שונות וביניהן קבוצה מחו"ל וסירבתי תוך כדי ויתורים על המון כסף.
בשנים הקשות של המועדון קיזזתי מהשכר שלי כמה וכמה פעמים ושכנעתי עוד שחקנים לעשות זאת, רק כדי שהמועדון ישרוד כלכלית. כל זה אך ורק בגלל אהבתי האין סופית למועדון".

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ניב אהרונסון
נפרדנו כך. שי אבוטבול/ניב אהרונסון

"בתחילת עונה זו המועדון עובר שינוי פנים עם בעלים וצוות מקצועי חדשים, שהרגע יצאתי מפגישה איתם ובה נאמר לי שאני לא בתכניות שלהם. אני שמח שהמועדון יוצא לדרך חדשה, רק חבל שאת ההודעה הזו הייתי צריך לשמוע מהתקשורת לפני הפגישה... אהבה, שייכות, בית ומשפחה... זה מה שהרגשתי בכל פעם כשעליתי למגרש. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהאוהדים היקרים ששלחו לי הודעות ותמכו בי, לא אשכח אתכם בחיים! כרגע באופן אישי אצטרך לחשוב לגבי עתידי המקצועי. מה שבטוח שתמיד אאחל לקבוצה הצלחה והיא תשאר בליבי לעד. אוהב אתכם שי".

אבוטבול בן ה-32 שיחק במשך כל הקריירה בהפועל תל אביב אחרי שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. הופעת הבכורה שלו בבוגרים הייתה אי שם בשנת 2002 ובמשך שנים הוא נחשב לסמל עבור המועדון. אבוטבול גם היה שותף לעונת הדאבל הגדולה של המועדון ב-2009/10, ולאחר עזיבתו של גילי ורמוט בעונת 2011/12 הוא מונה לקפטן שני של הקבוצה. עם האודמים הוא זכה באליפות אחת וחמישה גביעי מדינה. במהלך העונה האחרונה כבש אבוטבול שלושה שערים והיה שותף ב-27 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully