וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עידו אקסברד צפוי להיפגש בקרוב עם אלי כהן

27.5.2015 / 14:09

בקבוצה ינסו לקדם את צירופו של חלוץ מכבי אחי נצרת, שמעוניין להגיע. שחר הירש או דור חוגי עשויים להצטרף כחלק מעסקת אברהם פאס. הקשר הגנאי דרק מנסה מועמד גם הוא

one

מאמן בני סכנין, אלי כהן, צפוי להיפגש בקרוב עם חלוץ מכבי אחי נצרת עידו אקסברד כדי לנסות ולפתוח במשא ומתן רשמי עם השחקן. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, כהן מעוניין מאוד באקסברד, וגם השחקן הביע נכונות להגיע למועדון. במקביל, בסכנין ממתינים להחלטה של מכבי חיפה לגבי אברהם פאס. בסכנין יבקשו את אעיד חבשי, מוחמד כליבאת ועטטא ג'אבר, אך אם האחרון יישאר במכבי חיפה, יבקשו בסכנין את ערן ביטון או שון וייסמן. כזכור, פרסמנו בתחילת החודש שדור חוגי ושחר הירש גם כן נמצאים על הכוונת של הקבוצה. עלא ג'אפר הצעיר עשוי להגיע גם הוא בהשאלה.

שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד. קובי אליהו
השם החם בסכנין. עידו אקסברד/קובי אליהו

בסכנין מעוניינים להשאיר גם את חאלד חלאיילה, אך משא ומתן איתו עדיין לא נפתח, והשחקן יצטרך להסכים לתנאים החדשים של הקבוצה. בהנהלה רוצים להשאיר גם את מוחמד זבידאת שיצטרך להחליט אם הוא נשאר בקבוצה או עובר לקבוצה אחרת, כשכמה קבוצות בליגת העל הביעו עניין בשחקן. בנוסף אם ג'אבר לא יגיע לקבוצה, בסכנין סימנו את דרק מנסה, קשר בן 20 שמשחק בצ'כיה. מנסה שמשחק במרקכז הקישור עשוי להגיע, ובסכנין ינסו לקדם את העניין בימים הקרובים. כמו כן, צחי אליחן ודיא סבע נמצאים גם הם ברשימת המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully