וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפתה בהשקת הסרט "77:78 על המפה"

27.5.2015 / 10:22

שחקני הקבוצה לקחו הפוגה, וצפו בסרט של הבמאי דני מנקין שעוסק בזכייה ההיסטורית של מכבי תל אביב על וארזה. גיא גודס: "זה ניצחון שהתהווה דרך למועדון. מה שאפיין את הקבוצה זו הרוח של המועדון"

one
שחקני מכבי תל אביב שזכו בגביע אירופה ב-1977. אתר מכבי תל אביב,
עשו היסטוריה. מכבי תל אביב המיתולוגית/אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב לקחה אתמול (שלישי) הפוגה מהאימונים לקראת חצי גמר הפלייאוף, כשראשיה ושחקניה הגיעו להשקת הסרט "77:78 על המפה" של הבמאי דני מנקין. הסרט שעוסק בזכייה ההיסטורית של מכבי תל אביב על וארזה ישודר בערוץ 8 (7/6) וכולל ראיונות וקטעי ארכיון על הדרך לגמר - עד לזכייה ההיסטורית ששינתה את פני המועדון הצהוב. באירוע נכחו שחקניה הוותיקים של מכבי תל אביב ואנשי כדורסל רבים. בסיום ההקרנה שחקני הקבוצה הוותיקים הוזמנו על ידי מנקין לבמה והתקבלו במחיאות כפיים.

מנקין סיפר בארוע ההשקה: "הדבר המדהים בהיסטוריה הזו הוא שעד היום לא נעשה סרט על הניצחון הזה. כשפנו אליי לעשות את הסרט, הבנתי שאחרי שאני אעשה אותו, כנראה שאף אחד אחר לא יעשה עוד סרט. הדבר היפה בסרט הזה שהוא הרבה מעבר לספורט".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. אתר מכבי תל אביב,
הגיעו לצפות בסרט. שחקני מכבי תל אביב/אתר מכבי תל אביב

גיא גודס הוסיף: "זה ניצחון שהתווה דרך למועדון. זה היה האירוע והניצחון שאני סבור ששם את מכבי על המפה. מאז מכבי היא מותג באירופה וקבוצה בעלת הישגים והצלחות. מה שאפיין את הקבוצה זו הרוח של המועדון. מכבי לא תמיד בעלת התקציב הכי גבוה, אבל היא יודעת איכשהו להגיע למעמדים האלו, להגיע כאנדרדוג ולזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully