וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ לא מתרגש מאיומי עיריית חיפה על הפסקת התמיכה הכספית

27.5.2015 / 10:57

הבעלים של הפועל חיפה שוקל להעביר את משחקי הבית לעכו, ולמרות שבעירייה העבירו מסר לפיו התמיכה במחלקות הנוער תיפסק מיידית, כץ ממשיך להתלבט. נציגיו של דני עמוס קיבלו מסרים מאנשי הפועל חיפה

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוקל להעביר את משחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה לעכו. אלא שכעת בעיריית חיפה העבירו מסר ברור למועדון לפיו אם הקבוצה תעביר את משחקיה ואימוניה לעכו, התמיכה העירונית במחלקות הנוער תיפסק מיידית. בשלב זה בחיפה לא מתרגשים מהאיום, וכץ ממשיך להתלבט היכן לקיים את משחקי הבית בעונה הבאה.

במקביל מתעסקים במועדון סביב הישארותו של אפרים גבאי. המנכ"ל איים לעזוב אם טל בנין ימשיך, אך כץ החליט להמשיך עם המאמן שסיכם את תנאיו לעונה הבאה. כעת בחיפה מחכים לראות האם גבאי יממש את איומו, כששיחה בינו לבין כץ נערכה שלשום ובה הבהיר כץ לגבאי שהוא רוצה לראות אותו במועדון, אך הבהיר לו שיצטרך לשתף פעולה עם בנין.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא החליט. יואב כץ/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בקבוצה הציעו לרועי שוקרני חוזה חדש, אך עדיין לא סוכמו הדברים, כשגם חמדי סליחי קיבל הצעה לשנתיים וייתכן שיישאר בקבוצה. אשתו של סליחי בהיריון, ולכן החלוץ יעדיף למצוא קבוצה באוסטריה, שם הוא מעוניין שאשתו תלד, אך אם לא ימצא קבוצה כזו, הוא עשוי לחתום בחיפה.

בינתיים בחיפה ממשיכים לעבוד על העונה הבאה ועושה רושם שפז'מיסל קובארז', השוער הצ'כי, לא ימשיך. במקומו בחיפה מחפשים שוער ישראלי, כששמו של דודו גורש עלה כמועמד. כמו כן, בימים האחרונים קיבלו נציגיו של השוער דני עמוס מסרים לפיהם בחיפה העלו את מועמדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully