וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: תומאש יירסאק חתם לעונה אחת

רכש ראשון לרן בן שמעון לקראת 2015/16: הקשר הצ'כי בן ה-30, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, חתם רשמית עם אופציה לעונה נוספת. אדריאן רוצ'ט או משה אוחיון יגיעו גם הם?

one

מכבי פתח תקוה השלימה היום (שלישי) את צירופו של תומאש יירסאק. הקשר הצ'כי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, סיים את חוזהו בבוטב פלובדיב הבולגרית וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה של רן בן שמעון. יירסאק ביקר כזכור בסוף השבוע בישראל, התרשם ממתקן האימונים והאצטדיון וחזר לצ'כיה. כזכור, ביום רביעי האחרון פרסמנו כי יירסאק צפוי להגיע לקבוצה לאחר שבמועדון הגישו הצעה רשמית לשחקן והוא נוטה להיענות לה. יירסאק סיכם את כל תנאיו וטיוטת החוזה כבר נחתמה עמו.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של תומאש יירסאק למכבי פתח תקוה

תומאש יירסאק במדי ויסלה קרקוב. GettyImages
המחליף של חרסיסיץ'. תומאש יירסאק/GettyImages

יירסאק נחשב לשחקן מוביל בקבוצה הנוכחית שלו, אליה הגיע בקיץ 2012 מוויסלה קרקוב, במדיה שיחק החל מעונת 2007/8. העונה הוא שיחק 26 פעמים בהרכב והבקיע חמישה שערים. בעקבות המלצות שקיבלו, בן שמעון ועומר גולן המריאו בחשאי לבולגריה כדי לעקוב אחריו.

הצ'כי הוא הרכש הראשון של הקבוצה לקראת העונה הבאה, כשרן בן שמעון מחפש חיזוק נוסף למרכז השדה. במועדון כבר פנו לשלומי חנוכה מהפועל עפולה ושוקלים את אופציית משה אוחיון. גם אדריאן רוצ'ט נמצא בתמונה לאחר שבן שמעון כבר שוחח עמו על האפשרות שיחזור לשחק תחתיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully